Hlavní navigace

Názor ke článku Nové Google Analytics jsou šílené od Martin - Nejblbší věc na Analytics (bylo to tak i...

  • 14. 5. 2007 12:50

    Martin (neregistrovaný)

    Nejblbší věc na Analytics (bylo to tak i ve staré verzi) je hledání, odkud přišlo kolik zákazníků (splněný goal). Udělat to nejde. Místo toho si můžu zobrazit jen procento, kolik procent lidí z kterého zdroje splnilo daný goal (konverze). Jenže porovnávat 5 % ze 100 lidí a 5 % z 5000 lidí je trochu rozdíl.

    Potřeboval bych referery řadit podle počtu zákazníků, které přinesly. To nejde. Místo toho můžu řadit jen podle konverzí. K čemu to je nechápu. Zdroje, které přinesly jediného zákazníka, mají konverzi 100 procent! K čemu to ale je?

    Komunikace s Googlem nikam nevedla, ani neodpověděli. Takže kecy o tom, že trh Google zcela nasytil jsou nesmyslné. Pořád je prostor pro inovaci!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).