V únoru jsem se jako všichni „internetoví obchodníci“ zaregistroval do služby Sklik. A pravděpodobně jako valná většina z nich jsem neměl e-mailovou schránku na seznamu a kvůli Skliku jsem ji byl nucen založit, ačkoliv mi je samozřejmě zcela k ničemu (mám samozřejmě firemní e-mail). Teď mi přišel e-mail následujícího znění:
Vážený uživateli,
od 28.02.2007 jste se nepřihlásil/a do své e-mailové schránky …@seznam.cz. Chtěli bychom Vás upozornit, že v souladu s licenčním ujednáním služby Email.seznam.cz je e-mailová schránka po 6 měsících nepoužívání zrušena. Pokud svou e-mailovou schránku …@seznam.cz chcete nadále využívat, přihlaste se do ní prosím alespoň jednou do 11.09.2007, jinak bude k tomuto datu zrušena. I v případě, že bude Vaše e-mailová schránka …@seznam.cz zrušena, zůstáváte registrovaným uživatelem Seznam.cz. Ke zrušení registrace dojde pouze v případě, že po dobu stanovenou v licenčních podmínkách nevyužijete žádnou ze služeb Seznam.cz, které jsou v licenčních podmínkách uvedeny.
Proč proboha profesionální služba pro firemní klientelu vyžaduje registraci a využívání!!! nějaké privátní e-mailové schránky? A proč proboha není využití Skliku a utracení přes 100 tisíc Kč přes tuto službu není bráno jako dostatečné pro zachování účtu? A když se zruší e-mail ale přitom zůstanu registrovaným uživatelem, budu se moci hlásit pod svým jménem (=e-mailovou adresou)? A jestli ano, proč se v tom případě ta e-mailová schránka ruší?
P.S.: Ještě že mi tento e-mail přišel na ten firemní mail, jinak bych se o tom vůbec nedozvěděl. Mimochodem za tu dobu mi do schránky přišlo asi 30 mailů, kromě 3 zpráv skliku všechny nevyžádané (nikde jsem schránku nepoužil, asi 20 spamů je z domény kytary.cz)
Seznam v tom má pěkný bordel, díky navazování dalších služeb vyráběných externisty a vyžadující email na seznamu.
Já rušil emailový účet (vědomě). Ale email byl použit na lide.cz. Nějakou dobu po zrušení se nešlo na účet přihlásit a byly odmítány emaily. Teď jsem to zkusil a po přihlášení (se starými údaji) na mne vyskočilo úvodní nastavení a nakonec v Inboxu email "vítejte".
Tedy účet smazán nebyl, jen byl deaktivován, jinak normálně existoval. Po pokusu se přihlásit se nově aktivoval. Údaje v profilu zůstaly, emaily byly smazány.
Na lide.cz jsem se mohl hlásit celou dobu i bez funkčního emailu. Tipuji, že u Skliku to bude podobné.
Zlatý Google.
Zdravím, je to celé poněkud nešťastně řečeno. Účet na Seznamu se nerovná emailové schránce na Seznamu. Emailová schránka se založí až když se do ní uživatel poprvé přihlásí, do té doby neexistuje. Podobně jako nebude existovat až se zruší, jako ve vašem případě. Opakuji "Účet na Seznamu se nerovná emailové schránce na Seznamu".
Pokud jste email nepotřeboval půl roku, tak ho nebudete potřebovat ani nadále. Nechte ho tedy klidně zrušit. Uživatelský účet bude samozřejmě i nadále existovat.
Informační zprávy z Peněženky i z Skliku se dají přesměrovat na jiný, běžně používaný, email což doporučuji.
Nevylučuji v budoucnu nějaké změny v Skliku aby toto bylo pochopitelnější.
[5] abych to upřesnil - musí mít uprostřed zavináč, za ním email.cz, post.cz nebo seznam.cz, před ním skupinu alfanumerických znaků, kterou předtím nikdo nepoužil pro registraci e-mailů a vytvořením tohoto loginu se zároveň vytvoří e-mail se stejnou adresou. Jinak to ale nemá s e-mailem vůbec nic společného ;)
a ještě abych doplnil k první části věty - imho jediný důvod, který by ospravedlňoval uvolňování e-mailů je možnost použít danou adresu znovu, to ale kvůli výše uvedenému nepřipadá v úvahu, e-mail je tak nadále blokován pro příslušný seznam account. Proto píšu, že to nechápu, nenese to myslím žádné náklady a je to jen zbytečná starost navíc
Omluvam se na moji cestini ale musim napsat neco o seznamu i jeho meilu. Neni mi jasne proc seznam ne umoznuje aby se po zruseni mailu kvuli neaktiviti nemohl znova registrovat mail sa stejnym jemnom.
Zjistil sem ze je u seznamu mozno zrusit mail primo bez zbitecnih kompikaci tipickih pro cesi, ale ne i u druhih emailu jako su centrum, atlas,
Napriklad yahoo umoznuje aby se mail zatevril a potom znovu po dobu 4 mesecu znovu registroval pod stejnim jmenom.
U hotmailu a gmailu je take mozne zrusit ale ne i znovu registrovat stejni mail znovu. Toto je i duvod ze je yahoo nejoblibenejsi mail.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 140 949×
Přečteno 81 708×
Přečteno 47 285×
Přečteno 37 065×
Přečteno 30 761×