Hlavní navigace

Vaše e-mailová schránka ....@seznam.cz bude zrušena

20. 8. 2007 10:39 Tomáš Kapler

V únoru jsem se jako všichni „internetoví obchodníci“ zaregistroval do služby Sklik. A pravděpodobně jako valná většina z nich jsem neměl e-mailovou schránku na seznamu a kvůli Skliku jsem ji byl nucen založit, ačkoliv mi je samozřejmě zcela k ničemu (mám samozřejmě firemní e-mail). Teď mi přišel e-mail následujícího zně­ní:

Vážený uživateli,
od 28.02.2007 jste se nepřihlásil/a do své e-mailové schránky …@seznam.cz. Chtěli bychom Vás upozornit, že v souladu s licenčním ujednáním služby Email.seznam.cz je e-mailová schránka po 6 měsících nepoužívání zrušena. Pokud svou e-mailovou schránku …@seznam.cz chcete nadále využívat, přihlaste se do ní prosím alespoň jednou do 11.09.2007, jinak bude k tomuto datu zrušena. I v případě, že bude Vaše e-mailová schránka …@seznam.cz zrušena, zůstáváte registrovaným uživatelem Seznam.cz. Ke zrušení registrace dojde pouze v případě, že po dobu stanovenou v licenčních podmínkách nevyužijete žádnou ze služeb Seznam.cz, které jsou v licenčních podmínkách uvedeny.

Proč proboha profesionální služba pro firemní klientelu vyžaduje registraci a využívání!!! nějaké privátní e-mailové schránky? A proč proboha není využití Skliku a utracení přes 100 tisíc Kč přes tuto službu není bráno jako dostatečné pro zachování účtu? A když se zruší e-mail ale přitom zůstanu registrovaným uživatelem, budu se moci hlásit pod svým jménem (=e-mailovou adresou)? A jestli ano, proč se v tom případě ta e-mailová schránka ruší?

P.S.: Ještě že mi tento e-mail přišel na ten firemní mail, jinak bych se o tom vůbec nedozvěděl. Mimochodem za tu dobu mi do schránky přišlo asi 30 mailů, kromě 3 zpráv skliku všechny nevyžádané (nikde jsem schránku nepoužil, asi 20 spamů je z domény kytary.cz)

Sdílet