Před měsícem Seznam na svém Fulltext blogu oznámil výraznou změnu svého vyhledávacího algoritmu – pro detailní popis si přečtěte odkazovaný článek, když to hodně zjednoduším jde o to, že předtím bylo pro seznam víceméně jedno jestli jste hledali „plastová okna“, „plastové okno“ či „okna plastová“, teď to pro něj roli hraje.
Seznam musel znovu projít všechny stránky na internetu a zaindexovat je novým způsobem, takže to chvilku trvalo, dnes ve 12:30 našel ten správný moment, nejspíš se DušanŠtěpán vrátil z oběda a řekl „Krleš“ a překlopil pracovní verzi do ostrého provozu.
Rozdíl v algoritmu se samozřejmě projeví v pozicích stránek, někdo půjde nahoru a někdo dolů. Jak jste na tom vy? A vůbec, sledujete své pozice? A jak – na jedno či pár klíčových slov, nebo na více, nebo obecně návštěvnost z fulltextu …
[2] aha, pardon, to mi uniklo (a dokonce jsem předtím pro jistotu koukal na tvůj blog, kde máš furt že tam pracuješ), opraveno.
Vím že ten popis hapruje, nechtěl jsem to tu rozebírat příliš technicky a odkázal jsem na popis, asi jsem to s tím zjednodušením ale podělal. No neva, každý si přečte komentáře, díky za upřesnění
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 353×
Přečteno 84 367×
Přečteno 47 966×
Přečteno 38 068×
Přečteno 31 585×