Hlavní navigace

Názor ke článku Pomozte nám vybrat nové logo od Petr Ocásek - [22] Jsem Petře rád že nás sledujete ;o) Mrzí...

  • 4. 8. 2006 20:31

    Petr Ocásek (neregistrovaný)

    [22] Jsem Petře rád že nás sledujete ;o)

    Mrzí mne, že jsem tento komentář objevil až nyní. Takže jen ve stručnosti - o svém vývoji máme zcela konkrétní představy, stejně jako o hodnotách které cíleně vyzdvihujeme nebo o tom, jak chceme aby nás naši zákazníci vnímali.

    Jedna z našich hodnot je partnerství - což v praktickém důsledku znamená zapojení klientů do určitých procesů, např. tvorby nového webu (používají ho zejména klienti, proto se podílejí ja jeho tvorbě) nebo sběru zpětné vazby na novou grafickou identitu.

    Na podzim 2005 došlo zhledem ke zvýšené specializaci k (prvnímu) předefinování "základních marketingových úkolů". Důvodem proč nebyly změny do dnešního dne prezentovány širší veřejnosti je právě množství zpětné vazby (včetně všech výše uvedených komentářů) která nás donutila začít (i) s grafickou identitou znovu od nuly. Všichni ji zatím hodnotí velmi pozitivně. A myslím, že je to i důsledek "loudění pomoci na zákaznících".

    Každopádně díky za Váš názor, těch negativních si člověk vždy váží nejvíce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).