Několik oslovených našich i externích grafiků nám dle zadání zaslalo různé návrhy. Postupně se návrhy profilovaly směrem, který byl pro nás akceptovatelný. Návrhem, který považujeme v tuto chvíli za „beta verzi“, je návrh studia www.iqdesing.cz. Uvítáme Vaše názory, nápady a kritiku. To mi připomíná, že rozšiřujeme sít našich externích grafiků, takže pokud o někom schopném víte, uvítáme kontakt a doporučení.
Zkrácená verze zadání:
V případě zájmu zašlu rád individálně zadání.
A teď již návrhy (zdůrazňuji slovo návrhy):
Možná budu hnidopich a odporný šťoural, ale slovo návrhy ve mně vyvolalo pocit, že tu najdu alespoň dvě alternativy ke všem prezentovaným kategoriím (tedy alespoň dvě různé ukázky vizitek, log, hlavičkových papírů, atp.). Co takhle chcete hodnotit a co srovnávat?
Jinak vizitka není vůbec špatná. Logo se mi taky líbí, ale nebude při určitých příležitostech moc nevýrazné? (Např. v záplavě log jiných společností při nějakých společných akcích).
A ještě přidám můj pocit. Spodní část vizitky je super, hlavičkový papír je třeba kompletně předělat a co logo? Chtělo by to nějaký barevný prvek teplou barvou. Takhle mi logo přijde studený, šedý, nevýrazný, nudný. Graficky se mi líbí, ale chtělo by to "rozveselit" nějakou tou barvou.
Přiznám se, že jsem také čekala více variant na srovnání. Na mě logo i všechny návrhy působí dost šedivě, studeně a hranatě. Možná je to úmysl, ale myslím si, že by neuškodilo firmu prezentovat jako barevnou a kamarádskou. Navíc mi návrhy, především logo a vizitka nepřipadají moc originální. Potenciální zákazníci si Vás, alespoň podle mě, na poprvé jasně nezapamatují. Chtělo by to více odlišit od "konkurence".
Je zcela pochopitelné, že se všem líbí vizitka. Pracuji na Applu toto pozadí je standardně nastavená plocha pozadí systému. To jen na okraj k předchozím příspěvkům. Podle mě se logo tvarově nezměnilo a místo aby bylo jednoduší (jak je napsáno v zadání), tak jsou tam šedivé prvky, které víc matou a s lidskou tváří nemají nic společného. Myslím si, že bankovní modrá je sice trošku chladná, ale zase posiluje pocit stability. Jen mi přijde škoda, jak už zaznělo, že nějaká teplá barva není součástí loga - třeba žlutá. Nechci radit :), ale zjednodušil bych písmo a před nápis bych dal nějaký symbol, který to řekne obrazově a nemusí se, kvůli zdůrazňovaní IT zaměření firmy, deformovat nápis "beneta". Logo by mělo být samo osobě efektivní a ne efektní.
Držím palce :)
Martine,
zdravim Vas!
Grafikovi se, jak logo, tak vizitka moc libila - nepresvedcil jsem ho ani svymi "genialnimi" napady na prouzky, symboly atd. :)
Proste takto je to moc pekne!
Asi bych si dal u vasich vizitek pak pozor na volbu papiru - mozna hodne tvrdy a leskly (nebo pruhledny plast? - jen napad) Ale urcite by bylo pekne, kdyby logo bylo plasticke (v pripade, ze by to bylo na papire)
mejte se fajn
tomas
Zdravim benetaky,
libi se mi to..misto sedivy bych zvolil jinou barvu (me se libi oranzova). Jen jsem chtel rict ze puzzle a slogan vytvarime celek se mi k vam hodi e je skvelej..no ale kdyz chcete jinak tak proc ne :) zkuste to jeste zadat Radkovi Botosovi..ten si taky umi s logem pohrat. Praci zdar
To Petr Skondr - vytváříme celek a puzzle jsme používali hlavně proto, že jsme dělali správu počítačů, sítí, dodávku hw, emaily, domény, weby. Za poslední dva roky jsme se však zaměřili výhradně na vývoj software a z brouka Pytlíka jsme se stali specialisty na internetový software. Tímhle směrem chceme jít i do budoucna a právě proto ta komplexní změna image a nová marketingová komunikace.
Libi se mi to, barvy nejsou nijak divoce vyrazne, spise decentni, ale to naopak podtrhuje serioznost a solidnost. Pokud by bylo na me, jeste bych sel cestou jednoduchosti. Je potreba pocitat s tim, ze v planu je i reklama v televizi a tam se uchyti jen jasne a jednoduche logo.
Vážení pánové, sleduji Váš vývoj již od jisté doby, a at laik přes it. musím konstatovat, že se nemohu zbavit dojmu, že se motáte pořád dokola již minimálně druhý, či třetí rok. opravdu nejste schopni si pojmenovat zásadní atributy svého směřování a dle toho stanovit mantinely vývoje. Možná by se Vám otázky z Vaší ankety vyjevily dříve, než by anketa vznikla, a ušetřily by kste si trapné loudění na svých zákaznících o pomoc při řešení základních marketingových úkolů. Vaše bezradnost nicméně evokuje úvahu o dalších otázkách ohledně systémových opatření týkajících se dalšího obchodního rozvoje firmy. Zdravím
[22] Jsem Petře rád že nás sledujete ;o)
Mrzí mne, že jsem tento komentář objevil až nyní. Takže jen ve stručnosti - o svém vývoji máme zcela konkrétní představy, stejně jako o hodnotách které cíleně vyzdvihujeme nebo o tom, jak chceme aby nás naši zákazníci vnímali.
Jedna z našich hodnot je partnerství - což v praktickém důsledku znamená zapojení klientů do určitých procesů, např. tvorby nového webu (používají ho zejména klienti, proto se podílejí ja jeho tvorbě) nebo sběru zpětné vazby na novou grafickou identitu.
Na podzim 2005 došlo zhledem ke zvýšené specializaci k (prvnímu) předefinování "základních marketingových úkolů". Důvodem proč nebyly změny do dnešního dne prezentovány širší veřejnosti je právě množství zpětné vazby (včetně všech výše uvedených komentářů) která nás donutila začít (i) s grafickou identitou znovu od nuly. Všichni ji zatím hodnotí velmi pozitivně. A myslím, že je to i důsledek "loudění pomoci na zákaznících".
Každopádně díky za Váš názor, těch negativních si člověk vždy váží nejvíce.
Zkuste www.rjt-webdesign.fbi.cz Věřím tomu,že by logo mohlo vypadat lépe
BENETA.cz je softwarová a konzultační společnost, poskytující internetová řešení (internetové stránky, eshopy, intranety, extranety, ..). Na tomto blogu naleznete vážné informace i nevážné komentáře toho, co nás ve světě internetu zaujalo.
Přečteno 32 838×
Přečteno 27 412×
Přečteno 20 557×
Přečteno 17 760×
Přečteno 14 754×