Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Jak zabránit vysokým poplatkům z a) mezinárodních plateb b) z Premium SMS.

  • 22. 1. 2009 19:30

    Patrik Chrz (neregistrovaný)

    [16] a právě že nenarazil. Já bych byl rezidentem v ČR a účet bych si otevřel u české pobočky HSBC. Oni pak bez jakéhokoliv dalšího dokladování/o­věřování otevřou "podřízený" účet u HSBC v Británii, nebo kdekoliv jinde. Samozřejmě pouze v rámci služby Premier, která stojí těch 750 Kč / měsíčně.

    [18] a z jakých zemí jsou ti klienti? Pokud z Čech nebo ze Slovenska, tak to řeší FIO (pro ně to bude český/slovenský účet, pro vás český), pokud z jiných zemí, kde je měnou EURO, tak ti by měli mít platby na váš účet v Německu za "místní" poplatky (pokud budou splňovat definici SEPA plateb).
    No a u těch ostatních - tam je na nich, aby si zařídili co nejvýhodnější způsob převodu. Vy si můžete zařídit účet třeba u Citibank, která má veškeré příchozí zahraniční transakce zdarma a bude vám buřt, ať jsou třeba z tramtárie. A nebo si zařídíte virtuální účet u devizové společnosti a bude to to samé, jen ušetříte na paušálu za vedení účtu a budete mít lepší kurz.
    [17]ano, změnilo se opravdu hodně a pro obchodníka embossovaná / neembossovaná karta nepředstavuje rozdíl. Rozdíl je spíše v zemi vydání (to byl problém u karet mBank, které se někdy tvářily jako polské a někdy jako české).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).