Názor ke článku Největší hřích českých e-shopů od Jaja - Pred necelym mesicem jsem objednaval na dobirku zbozi,...

  • 25. 11. 2008 9:14

    Jaja (neregistrovaný)

    Pred necelym mesicem jsem objednaval na dobirku zbozi, u nejz bylo uvedeno, ze by jej prodejce mel mit k dispozici za 2 az 3 dny. Po cca tydnu jsem napsal prodejci jeden mail s dotazem kdy ze to teda bude, kdyz by to dle mych propoctu stihlo prijit uz i Ceskou postou. Po nejake dobe dalsi mail. A ve tretim jsem napsal at mi teda nic neposilaji, ze o to uz nemam zajem, kdyz mi ani nejsou schopni odpoved na otazku, co se s tim zbozim deje. Az na tenhle treti mail byla reakce, ze se moc moc moc moc moc omlouvaji, ale ze v zadnem lokalnim sklade to zbozi u nas nemaji, ze to museli objednat ze zahranici, kde ma vyrobce pobocku, a ze to pry od nej uz uz uz uz prijde. A ze tim, ze to zbozi maji v eshopu, se snazi zakaznikovi nabidnout co nejsirsi mnozstvi vyrobku atd. (vsak to zname).

    Ono hlavni problem ceskych eshopu bych tak videl predevsim v komunikaci se zakaznikem (aspon tech eshopu, ktere by rady fungovaly trochu dlouhodobeji a zavedly se, tj. eshop maji treba jako doplnek kamennych prodejen). Kdyz zjisti, ze zbozi nemohou dodat v dobe, kterou deklaruji, dat vedet zakaznikovi, a dohodnout s nim, jestli na objednavce jeste trva. Kdyz se s objednavkou deje cokoliv, tak dat vedet zakaznikovi. Nechovat se jako cerna dira, do ktere spadne objednavka (a pripadne zakaznikovy emaily) a nastane hrobove ticho. [prehled objednavek v zakaznickem uctu rozhodne neni dostatecny, protoze vyzaduje akci zakaznika, eshopy by se naopak mely snazit to zakaznikovi co nejvice usnadnit]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).