Odpovídáte na názor ke článku Největší hřích českých e-shopů.
Dobrý den,
díky za dobrý článek.
Rád bych uvedl vysvětlení k informaci z článku, cituji: "...mě zase nadzvedává ze židle umělé rozšiřování nabídky o zboží, kde zákazník nemá prakticky žádnou jistotu, že jej po objednání také dostane. „Dostupnost: neznámá“..
Nemáme opravdu potřebu uměle navyšovat nabídku zboží, snažíme se zavádět novinky na českém trhu co nejdříve i s tímto rizikem, jako je termín dodání neznámý.
Chceme zákazníkům ukázat, co se v nejbližších dnech bude prodávat a dali jim tak možnost volby si buď počkat na nové zboží a nebo se rozhodnout nečekat a koupit si momentálně prodávané zboží.
přeji hezký den
Stanislav Gaj
ředitel společnosti Czech Computer
Jsem redaktorem serveru Lupa.cz a dále mimo jiné také spolupracovníkem redakce čtrnáctideníku Počítač pro každého a drobným živnostníkem v oblasti IT. Více o mně na macich.eu.
Přečteno 13 198×
Přečteno 12 726×
Přečteno 12 263×
Přečteno 8 517×
Přečteno 6 827×