Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Největší hřích českých e-shopů.

  • 24. 11. 2008 16:24

    Stanislav Gaj - Czech Computer s r.o (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    díky za dobrý článek.
    Rád bych uvedl vysvětlení k informaci z článku, cituji: "...mě zase nadzvedává ze židle umělé rozšiřování nabídky o zboží, kde zákazník nemá prakticky žádnou jistotu, že jej po objednání také dostane. „Dostupnost: neznámá“..

    Nemáme opravdu potřebu uměle navyšovat nabídku zboží, snažíme se zavádět novinky na českém trhu co nejdříve i s tímto rizikem, jako je termín dodání neznámý.
    Chceme zákazníkům ukázat, co se v nejbližších dnech bude prodávat a dali jim tak možnost volby si buď počkat na nové zboží a nebo se rozhodnout nečekat a koupit si momentálně prodávané zboží.

    přeji hezký den

    Stanislav Gaj
    ředitel společnosti Czech Computer

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).