Mně celá ta akce s elektronickým podpisem přijde jako trochu postavená na hlavu. O její výhodnosti bych silně pochyboval.
U mně to funguje tak, že podáváme všechny tyhle přehledy a přiznání ještě za manželku a dceru, tedy 3x + odpovídám za 2 s.r.o. Takže 1x za rok dám všechny možné a nemožné papíry dohromady a úřady tak okolo 20. března objedu. Letos jsem to měl z krku za 3 hodiny. A teď ten rozdíl mezi elektronickým a osobním podáním: při osobní návštěvě mně hnedka všechno zkontrolují, porovnají s to se svou evidencí, opraví se chyby (které tam jsou vždycky, protože ten jejich systém minimálně jinak zaokrouhluje než formáláře stažené z inetu), případně si zkopírují nějaké přílohy, a dohodneme se platbách. Takže 3 hodiny, jistota a pokoj. Kdybych to dělal elektronicky, budeme se dohatovat ještě za měsíc a vzhledem k podmínění započítání určitých částek určitými potvrzeními podanými spolu s přehledy by to ještě mohlo skončit průšvihem.
Takže ještě schůdné bych to viděl u DPH a silniční daně, kde by se možná dala nějaká desetikoruna za rok ušetřit (anebo taky ne).
Přečteno 54 869×
Přečteno 54 750×
Přečteno 52 643×
Přečteno 52 276×
Přečteno 52 104×