no, pro tentokrát se musím Telecomu pardon O2 zastat. Zjistit rodná čísla je u spousty lidí otázka pár vteřin z veřejných databází ala databáze obchodních firem atp. Takže to není žádný identifikační údaje, podle kterého by mohli jakkoliv rozhodovat. Jediné co by je mohlo obměkčit je číslo zákazníka (tuším 10 číslic, uvedeno na faktuře)., při znalosti tohoto čísla už by měli být ochotni jednat, protože je to jediný údaj, který k tomu mohou používat. Další věc je pak reklamace, kterou podle zákona může provádět jen osoba, která věc koupila, takže zde by opět mohli dělat problémy, při slušné domluvě se ale dá rozumně mluvit i v takovýchto otázkách, protože oni nemají žádnou možnost ověřit hlas či podpisový vzor takové osoby, ani právo kontrolovat občanku či cokoliv jiného.
Stalo se to, že při prvním rozhovoru se prostě dotyčný pracovník O2 domníval, že se bude instalovat televize a udělal chybu - zadal to nějak do systému, takže se prováděla tato změna. Ale to že tě pak vyfuckovali z infoline je zcela v pořádku. Příště zkuste alespoň zavolat z té dotčené tel. linky (což je další ověřovací možnost vlastnictví).
Přečteno 54 922×
Přečteno 54 805×
Přečteno 52 679×
Přečteno 52 345×
Přečteno 52 143×