V médiích se neustále skloňuje slovo krize ve všech pádech, v Praze a Brně ovšem skoro žádná krize není. Důkaz? Google Trends „krize“. ;-)
No, to že se krize Prahy a Brna moc nedotýká je sice pravda, ale vztahovat na to jako důkaz vyhledávání slova krize na Google je dost odvážné až zavádějící...
Pokud chcete "důkaz" ve vašem stylu, zkuste http://www.google.com/trends?q=pr%C3%A1ce&date=all&geo=cze&ctab=0&sort=0&sa=N
[2] tak předně je v článku smajlík, takže si to tak neberte. Nicméně to lze myslím velmi dobře použít pro regionální členění, podobně jako ten váš "důkaz". Ten ovšem není o krizi, ale o práci a to nejsou zcela spojené nádoby (jak vidět tak před 5 lety se hledala více než nyní) a případné dopady mají mnohaměsíční zpoždění (viz posledních 12 měsíců)
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 436×
Přečteno 84 414×
Přečteno 48 021×
Přečteno 38 132×
Přečteno 31 652×