Vezmu to popořádku tak jak jsem pročítal dnešní zpravodajské kanály.
Pozorní novináři si všimli, že na keynote ukazoval Jobs na novém iPhone stránku nationalgeographic.com, kde je v záhlaví obrázek geparda, jež je ovšem bez podpory Flash technologie renderován jinak než na ukázce. Možné jsou tak asi 3 věci:
Jak víte, nový iPhone bude stát v US s dvouletým úpisem 199$, v Evropě s úpisem na 1,5 roku bude iPhone 3G zdarma resp. max. 99 liber podle výše úpisu. Nové iPhone ale budete muset při koupi aktivovat a tedy zavázat se platit datový tarif. Vodafone nyní oznámil, že bude prodávat i iPhone bez úpisu, a to za 499 €, tedy o 250 € levněji než za kolik se to prodávalo v EU doposud. AT&T nyní plánuje, že sice bude nadále prodávat neaktivované telefony přes Internet, zákazník ale bude muset schválit, že v případě že telefon do 30 dní nebude aktivován, zaplatí pokutu 200$ (tedy celkem od 399$ – 6 tisíc Kč). To by znamenalo slevnění i na"české ulici" asi o 2 tisíce Kč, a hlavně – takové nové iPhone budou konečně legální a nebudou tak starosti s případnými reklamacemi a upgrade. Každopádně nový systém bude motivovat uživatele, aby kupovali iPhone levně u svých poskytovatelů se závazkem, a o to jde.
QIK předvedl živé streamování videa z kamery cracknutého iPhone. Zda-li to bude možné (třeba na novém iPhone) i bez cracku uvidíme.
Google se dohodl s Yahoo a v některých regionech (USA, Kanada) na některá klíčová slova a na některých stránkách Yahoo budou zobrazeny reklamy Google Adwords. Pro nás certifikované Google Adwords profesionály a naše klienty je to dobrá zpráva – možnost zasáhnout více potenciálních zákazníků.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 140 752×
Přečteno 81 445×
Přečteno 47 057×
Přečteno 36 765×
Přečteno 30 511×