Po téměř dvou letech se loučím s pozicí technického ředitele a marketingového specialisty u firmy Developstudio.
Za své profesionální úspěchy považuji například zvýšení obratu u jednoho eshopu s dříve několik let stabilním obratem 8 MIO měsíčně z bezplatných vyhledavačů na 36 MIO měsíčně během posledních 12 měsíců (viz graf) a obdobné zvýšení u příjmů z PPC kampaní.
Mám celkem dost nabídek, některé jednorázové, jiné na full-time, jestli byste i vy chtěli využít mých znalostí a zkušeností, máte možnost, pište na tomas@kapler.cz.
[1] nejsem ten typ, jsem dobrý v přípravě projektů a jejich vylepšení a propagaci, ale nikoliv v tom starat se o nějaký každodenní business a neskutečně mě otravují úřady a další nesmysly, kterými se člověk zaseká, když má mít vlastní řešení - to nechávám jiným. A jsem workoholik, takže nějaké užívání klidu nepřipadá v úvahu, peněz nemá nikdo nikdy dost. Jinak to není vnucování, je to oznámení mé dostupnosti - má specializace je natolik specifická, že se může objevit naprosto nečekaná příležitost, třeba mi někdo dá jedno procento, když mu také navýším obrat z 10 na 40 milionů. Nebo to bude někdo kdo chce teprve nějakou firmu založit, má peníze, má příležitosti, ale nemá technické know how. Přijde mi to taky snazší, než napsat těm desítkám headhunterů, které jsem odmítnul, že se na mě můžou vrhnout.
[5] ono já jsem se vždycky pohyboval na pomezí ekonomiky a techniky, technika je od malička mým koníčkem, školu mám ekonomickou, dělal jsem obchodníka (dokonce jsem byl na něj školen v Londýně). Navíc tím marketingovým specialistou je míněn samozřejmě internetový marketing, což je věc do značné míry technická (byť právě ten můj obchodní background mi poskytuje myslím výhody, proč jsem v tom lepší než běžní technici, a techický background zas výhodu oproti čistým marketérům), na věci jako televizní reklama bych si netroufal, na to jsem si vždycky někoho najímal.
[9] rofl. tvůj příspěvek s číslem [7] spadl do spamu kam koukám jen občas. Oba jsem ze spamu vyndal, aby lidé mohli zhodnotit duševní zmrzačení toho kterého jedince ;) Sám tady nemažu prakticky nic vyjma samostatných urážek a reklam. Ad [7] - dostal jsem asi dvacet nabídek, při psaní jsem nijak neplakal, a přišlo mi to mnohem efektivnější, než jiné způsoby.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 301×
Přečteno 84 343×
Přečteno 47 901×
Přečteno 37 998×
Přečteno 31 522×