Pokud někdo využívá nějaký partnerský program, často se omezí na využití vlastních webových stránek. Když tyto stránky mají dobrou návštěvnost anebo je navštěvuje vybraná cílová skupina (např. lidé, kteří hledají informace o dovolené a posléze si ze stránek odkliknou a koupí zájezd), je to výborné.
Někde jsem četl zajímavý tip, který doporučoval, aby člověk zapojený do partnerského programu využil pro podporu svých provizí kontextovou reklamu. Klidně může využít všech systémů kontextové reklamy jako je eTarget, AdFox, AdContext nebo bbKontext.
Když vezmu v úvahu, že v případě kontextové reklamy zaplatí za kliknutí pár korun a za zájezd dostane 300 Kč, mohlo by to docela dobře fungovat.
Přečteno 76 553×
Přečteno 46 756×
Přečteno 25 463×
Přečteno 21 581×
Přečteno 20 546×