Hlavní navigace

Naše nová korporátní identita (prosím komentáře)

8. 9. 2010 17:57 (aktualizováno) Tomáš Kapler

Když jsme loni zakládali Mediacentrum, jednu z prvních věcí, kterou jsme potřebovali byla samozřejmě nějaká korporátní identita, tedy minimálně jejích design část – logo, vizitky, stránky. Vše se dělalo na rychlo, navíc v době, kdy ještě neschválil název naší akciové společnosti (nakonec to úřadům trvalo čtvrt roku, zamítli nám název, protože prý připomíná nějaké eseróčko Mediacenter, takže jsme nakonec MEDIACENTRUM GROUP a.s.).

Podle toho také ten design vypadá, je to sice více než rok, ale znáte to: „kovářova kobyla …“. Chceme nové profesionální logo, vizitky a hlavně nové firemní webové stránky – když už se tím živíme, tak ať to podle toho vypadá.

Teď o prázdninách bylo pár hodin času, takže náš grafik připravil první nástřel loga – chtěli jsme zapojení onoho „group“ do názvu, použitelnost i ve čtvercových formátech, jednoduchý symbol, optimálně trochu vazbu na současné logo, unikátnost…

Uvítám vaše komentáře (neřešte věci jako black&white logo, chybné rozdělení media a centrum, absenci dalších informací co jsou u profi CID jako zakázaná použití atd., je to první nástřel, finální verze to mít samozřejmě bude mít).

Díky moc

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).