Hlavní navigace

Seznam dělá čistky v katalogu

13. 2. 2006 10:12 (aktualizováno) Richi

Včera jsem dostal email od Seznamu že můj web http://namobil­.loga-zvoneni.com s doplňkami pro mobilní telefony byl vyřazen z katalogu z důvodu že neobsahuje kontaktní údaje.

Email od Seznamu:

Dobry den, odkaz s temito udaji:

URL: http://namobil­.loga-zvoneni.com

Titulek: Loga-zvoneni.com
Popisek: Nabídka doplňků pro mobil: loga, melodie, zvonění, barevné tapety, spořiče, java hry, videa, obrázky ro značky Nokia, LG, Motorola, Sharp, Siemens, Samsung, Sony-Ericsson, Sagem, Panasonic, Alcatel.

Kategorie: Seznam : Nakupování na internetu : Mobilní služby : Loga, obrázky

nemuze byt nadale zarazen v katalogu Seznam.cz, protoze stranka dle §17 zivnostenskehoho zakona (455/1991 sb.) neobsahuje zakladni identifikacni udaje.

Na strance obchodu musi byt viditelne umisteno IC, nazev a plna adresa provozovatele.

Seznam.cz se rozhodl k tomuto kroku z duvodu zkvalitneni obsahu kategorie „nakupovani na internetu“.

Pravdaže jsem se ohradil že kontaktní údaje (narozdíl od dalších webů které v katalogu zůstali) jsou na webu, resp. je odkaz na stránku provozovatele kde všechny údaje jsou, což stačí!

Dostal jsem odpověď:

Dobry den
Pokud je provozovatelem italska firma MEDIAPLAZZA.com tak by to i stacilo, ale v tom to pripade se jedna o stranku s duplicitnim obsahem ktera z hlediska uzivatele neprinasi zadnou dalsi hodnotu nez predchozi stranky a jako takova v katalogu Seznam.cz nema co delat.

Administrator katalogu
Seznam.cz, a.s.
Naskove 1, 150 00 Praha 5


Bohužel jsem žádnou další stránku s duplicitním obsahem v katalogu nenašel a pořád tam zůstalo spousta konkurenčních méne kvalitních a taky pár bez kontaktů.

Nevím zda se jedná o samostatnou činnost jednoho admina, příkaz „z hora“ nebo si to zaplatila konkurence, ale i když mi je jasný že Seznam jako majitel si může s katalogem dělat co chce a nechat tam jakou chce stránku, zdá se mi tohle jednání neférové …

Jaké máte zkušenosti s adminama katalogu na Seznamu?

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).