Královna – Jednička na trhu letenek, Letuška – jednička na trhu letenek, jednomu jde z těch jedniček hlava kolem … Je něco shnilého na reklamách na českém internetu. Jak může nějaká firma (Letuška) tvrdit, že je jednička, když jedničkou v prodejích je evidentně a jasně prokazatelně Královna…
Právě jsem našel na BusinessWeek zajímavý „objev“ ohledně testování PPC od Seznamu. Stačí si zadat libovolné komerční slovo třeba elektro a na druhé stránce výpisu dole je „Placený odkaz“ (zatím pouze obchodů Mall). Přichází konečně Seznam se svým dlouho očekávaným a zapíraným Pay Per Click? Netlačí je k rychlému spuštění informace Googlu o náboru lidí do obchodního teamu pro českou pobočku?
Protože všude čteme jak je kontextová reklama dnes oblíbená a systémy se předhánějí kdo napíše lepší PR článek, rozhodl jsem se napsal pár postřehů ze strany nezávislého pozorovatele, jak provozovatele několika webů tak inzerenta který zkusil snad všechny systémy dostupné na CZ webu. Upozorňuju že nejsem pracovníkem ani jednoho systému a ani PR koordinátor nebo agentura jako RN (která jistě pod tímhle článkem bude mít spoustu komentářů jak už ji známe).