Taky vám pořád někdo volá? Myslím že slečny telefonistky jsou primárně určeny k tomu, aby je zákazníci posílali do pekel horoucích, případně jiných částí těla.
– Dobrý den, tady Outů telefonica, máte několik minut?
Jo, mám
- Chtěli bychom vám nabídnout výhodný tarif ADSL
Super, tak se pochlubte
- Mohla bych se vás zeptat jestli máte vysokorychlostní připojení na internet?
Ano
- A mohla bych se vás zeptat jakou máte rychlost připojení?
Tři megabity
- A mohla bych se vás zeptat u jaké jste firmy?
Novera
- A mohla bych se vás zeptat jaký máte měsíční tarif?
590 Kč
- V tom případě považujte naši nabídku za bezpředmětnou.
Nashledanou.
Fakt netuším kdo tyhle scénáře takhle blbě píše.
[5] Když tam jde spíš o princip... samozřejmě že každý Čech rozumí slovensky... jenže když dovolíme firmám, aby se na to spoléhaly a najímaly do callcenter Slovenky jako levnou pracovní sílu, v příští generaci se dočkáme toho, že na callcentrech nebudou sedět ani Češi, ani Slováci, ale anglicky mluvící Indové a Číňané. Na rovinu řečeno, není to něco, na co bych byl zvědavý.
To Pavel : Ja v tom nevidim problem, paklize lidi by tem Indum rozumeli proc ne. Navic ne vzdy se musi jednat o levnou silu. V praci mam vedle sebe take Rakusany, Marocany, Slovaky a rozhodne bych nerekl, ze se kolegove pohybuji na platovem prumeru. Proste ja temto argumentum nerozumim, jen Cesi a nic jineho. Vsak je globalizace tak proc by tu nemohli byt lidi, co dokazi neco prinest, necim obohatit. Koneckoncu my delame to same. Hromada lidi dela v Irsku, Anglii, Statech atd.. Problem "brani" prace cizinci neni jen o tom , ze jsou ochotni delat za mene, ale i o tom, ze se neumimem a hlavne nechceme snazit prosadit v silici konkurenci.
Jinak k tomu clanku, neco podobneho jsem zazil s UPC, kdy me pro zmenu presvedcovali na bundlovany balicek s upisem na rok. A slecna (mimochodem take Slovenka)nechtela pochopit, ze nemam zajem pac se budu za par mesicu stehovat. No, ale mela aspon hezky hlas :-)
To Ladis> mne by spis zajimalo kdo ty debilni otazky vymysli cca pred rokem mi volali z jedne renomovane agentury, jejiz majitel je kamarad jestli jim poskytnu par inf. o MT. Byl jsem na dovce, nudil jsem se, svolil jsem. Jiz asi pata otazka diky opredchozi otazce ztracela smysl a slecna se s tim nemohla vyrovnat. Majitel agentury je opravdu veeelmi chytry matfyzak a pochybuji, ze by si vzal do teamu tupone, co vymysly dotazy bez logiky. Avizovany 2min. hovor trval 27min a to jsem se zadnou odpovedi neotalel :-). Vrchol byl ten, neb slecna byla opravdu prijemna a na konci docela komunikativni, dotazal jsem se, zda je primo zamestnancem agentury. Tvrdila, ze ano. Poptal jsem se tedy na nejvyssiho sefa..... Zacala neco blekotat a vice mene z ni vylezlo, ze nikoho takoveho nezna....
Autorem článků je Ladislav Toral. Je provozovatelem severu Bookmarky.cz, zabývá se a webdesignem a programováním databázových aplikací, vytvořil a prodává vlastní publikační systém, občas trochu fušuje do grafiky, Flashe a tak.
Přečteno 8 749×
Přečteno 8 408×
Přečteno 6 883×
Přečteno 6 564×
Přečteno 6 530×