Přestože Adsense ještě není k dispozici pro česky psané stránky, rád bych se s vámi podělil o odkaz na jeden velmi zajímavý a užitečný web, díky němuž můžete své výdělky (samozřejmě pokud Adsense využíváte :-) zvýšit pouhou úpravou nastavení Adsense. Je to velmi jednoduché, v administraci Adsense vytvoříte „Filtr reklam konkurence“ (Nastavení AdSense > Filtr reklam konkurence) a do něj přidáte adresy webů, které jsou vytvořeny pouze za účelem výdělku z Adsense (např. www.best4sites.net) a zároveň by se jejich reklama mohla objevit na vašem webu. Za kliknutí na takovou reklamu obvykle dostanete velmi málo – proto je dobré takové reklamy „odfiltrovat“.
A nyní již ke slíbenému tipu. Jedná se o web www.adsenseblacklist.com, který obsahuje již vytvořený seznam MFA (Made For Adsense) webů roztříděných do kategorií. Stačí vybrat zaměření vašich stránek a nechat si vygenerovat seznam webů, kterým byste měli zakázat zobrazování na vašem webu.
[10] V AdWords není problém s cenou pár centů za klik předběhnout inzerenty, kteří platí za klik třeba desetkrát víc.
[9] U PPC systémů typu AdWords/AdSense nikdy nemůžete říci, kolik dostane majitel webu zaplaceno. Ceny za klik pro inzerenty se pohybují od jednoho centu do několika dolarů a rozdíly jsou tedy víc než stonásobné.
Pokud jde o adFox a adKontext, tyhle systémy asi nikdy nebudou pro jiný než česky psaný obsah. S AdSense je to v současnosti naopak, takže se žádné dilema nekoná.
losko: Google neplatí špatně, ale třeba u eTargetu si vyděláte víc. Obojí mám vyzkoušené.
Naopak AdFox bohužel není schopen dodávat relevantní reklamy. Asi má málo inzerentů, tak to pak doplňuje nerelevantními nebo nevim, ale vzhledem k obsahu stránky to bylo mimo mísu.
AdContext jediný nemám vyzkoušený.
[14] Richi, na svých školeních AdWords to vykládám skoro šest hodin, takže vám to tady těžko vysvětlím na pár řádcích, ale opravdu je možné platit za klik mnohem méně než inzerenti za vámi.
Správně jste vystihl, že klíč je v relevanci dotazů a inzerátů, a máte pravdu, že stejně relevantními odkazy by to nešlo. Velká část inzerentů (v mnoha oborech většina) ale neumí s relevancí správně pracovat a nebo se o to nesnaží. Takové pak předběhnete snadno. Jde však předběhnout i těžší soupeře.
Marku, děkuji, to jsem si myslel, a myslím že na to kolik v některých kampaních nabízím jsem až moc nahoře s reklamou :-) ale vše je to o relevanci jak píšete.
Mimochodem, někdy se třeba přijedu podívat na takové školení, nikdy jsem na žádném nebyl, jsem samouk :-)
Jestli ješte tady budeme napište kde najdu info kde , kdy, a co za to.
Děkuji.
[17] Richi, informace o kurzech Marka Prokopa můžeš najít na www.h1.cz .
Přečteno 80 601×
Přečteno 47 173×
Přečteno 26 699×
Přečteno 22 094×
Přečteno 21 100×