Odpovídáte na názor ke článku Sklik.cz: fáze veřejného testování je tu!.
[16] Mate, nejde o hloupost či schopnost naučit se administraci. Jde o peníze. Spravovat kampaně ve více různých systémech je tím nákladnější, čím více se ty systémy liší. Od určité hranice se již inzerentovi nevyplatí s dalšími systémy vůbec začínat.
Z nepodobnosti či nekompatibility vždy těží ten největší. Podobnost a kompatibilita naopak otevírá větší prostor pro malé. V ČR je ovšem tím největším Seznam, takže podobnost jeho systému s AdWords je vlastně výhodnější pro Google.
To je objektivně pragmatický pohled na věc. Na etickou stránku věci mohu mít jiný názor, ale ten by byl čistě subjektivní.
Přečteno 79 974×
Přečteno 47 128×
Přečteno 26 640×
Přečteno 22 051×
Přečteno 21 036×