Martine, děkujeme za propagaci.
O podobnosti s AdWords je třeba říci dvě věci. Za prvé se zeptejte Googlu, jestli jim Sklik vadí. Možná se budete divit, co vám odpoví.
Za druhé se v různých fázích testování obecně ukázalo, že inzerenti kritizovali téměř všechno, co se od AdWords lišilo. Původní návrh byl dosti invenční a celkem odlišný od všech jiných systémů. Dosti také záleželo na tom, co nám Jyxo jako technologický partner nabídlo.
[5] Jako "insider" vám mohu prozradit, že Jyxo tento systém programuje a dodává. Spolupracuje se s nimi výborně.
[6] Ve Skliku můžete cenu zadat jak s tečkou (vhodné pro programátory), tak s čárkou.
Přečteno 80 779×
Přečteno 47 194×
Přečteno 26 739×
Přečteno 22 114×
Přečteno 21 119×