Odpovídáte na názor ke článku Být první za každou cenu?!.
Já se vydavatele jas.seo-sem.cz musím jednoznačně zastat. Screenshot, který ve článku má, totiž byl evidentně sejmutý v čase, kdy se Sklik spouštěl do testovacího provozu. Ve screenshotu je vidět, že jsem tehdy ještě v kampani cílil na slovo dovolená, abychom otestovali dva konkurenční inzeráty na stejné slovo. Hned ten samý den jsme cílení na slovo dovolená vypnuli, ale JaS to evidentně stihnul.
O nepublikování informace jsem poprosil z toho důvodu, že to první den po spuštění testování opravdu nebylo zralé na nějakou masivnější publicitu. Dnes vidím, že to asi nebylo moudré rozhodnutí, ten systém by to ustál. Stalo se.
Přečteno 82 614×
Přečteno 47 603×
Přečteno 27 960×
Přečteno 23 240×
Přečteno 22 133×