V obdodí od 13. března do 13. dubna 2006 probíhá v rámci reklamního systému AdFox speciální akce, během níž je snížen minimální vklad do systému na 1000Kč (normálně je 5000Kč).
Tato nabídka může být zajímavá pro toho, kdo si AdFox chtěl vyzkoušet, ale vysoký minimální vklad jej odrazoval.
To jsou výhody. Už aby tu bylo AdSense.
http://kryl.info/clanek/424-centrum-google-v-praze
[3] Z mé zkušenosti AdFOX. Ostatně jeho ceny jsou vyšší. Člověk dostane minimálně 1,5 za kliknutí (poslední dobou to vypadá i na víc), na bbTextu to je méně. Oni bohužel neukazují, kolik se za vaším výdělkem skrývá kliknutí, ale odhadoval bych to průměrně na něco víc než korunu, ale těžko říct, hodně se to lišilo. Dokud nesnížili minimálně cenu, bylo to lepší.
[1] Proto bych řekl, že AdSense žádnou rychlou díru do světa neudělá. Pro inzerenty by to určitě bylo výhodnější a provozovatelé by dostávali lepší procenta, ale 60% z 20 haléřů je horší než 30% z 5 korun. AdSense si nevybuduje žádnou velkou síť, tlak na snižování cen za kliknutí asi není tak velký, když sítě jako AdFOX mohou celkem (asi) úspěšně existovat.
Nevím, dle mě je problém AdFoxu hlavně v ceně 5 Kč za klik (pozice inzerenta), což je velmi mnoho vzhledem k tomu, že se AdFox převážně používá jako kontextová reklama na webu nikoliv jako kontextová reklama při vyhledávání. Zkrátka když se na cokoliv zobrazuje ČSOB, tak je to problém.
Navíc AdFox je stále systém s řadou chyb, bohužel.
Minimální vklad 1000Kč nic neřeší, důležitá je minimální cena za proklik ...
v AdWords utratím několik tisíc měsíčne ale vím že za ně dostanu spoustu kvalitních návštevníků na weby.
losko: jasně že nedá AdSense více procent ale dá na web více relevantní reklamu a tudíž i více prokliků což bude v konečném důsledku více peněz pro webmastry ...
[5]"Pro inzerenty by to určitě bylo výhodnější a provozovatelé by dostávali lepší procenta, ale 60% z 20 haléřů je horší než 30% z 5 korun."
To je ale fatálně chybná úvaha. Jako provozovatele webových stránek vás nezajímá minimální cena za proklik, ale zajímá vás "mohutnost" celého systému, která je dána počtem inzerentů, kteří jej používají.
Čím je tam inzerentů více, tím je vyšší konkurence a tím výše se vyšplhají ceny nabízené za klik na konkrétní slovo.
"Tím jsem chtěl jen říci, že nevěřím, že by se cena za klik v AdSense mohla vyšplhat na úroveň AdFOXu a to bez ohledu na jakoukoliv mohutnost."
Davide, na základě čeho si to myslíte? Pokud bych měl web v angličtině o Praze, vsadil bych se, že cena za klik bude v AdSence dramaticky větši než v AdFoxu. Vy si to nemyslíte?
[14] "Tím jsem chtěl jen říci, že nevěřím, že by se cena za klik v AdSense mohla vyšplhat na úroveň AdFOXu a to bez ohledu na jakoukoliv mohutnost."
Tak to není pravda, už ted mám u webu v AdSense nastavenou cenu mnohem vyšší než v AdFoxu ale vím, že když nebude konkurence zaplatím mín, když konkurence taky zadá inzerát, hold jsem ochotnej zaplatit víc (a že se to děje u některých webů a slov často, a dostáváme se i na 10kč/klik) ... nevíte o čem mluvíte.
"Nesrovnával jste někdo výnos z AdFox a bbTextu? V kterém systému má partnerský server větší zisk?"
Bohužel takto jsem to nesrovnával. bbKontext (konrétně bbText) mám od prázdnin na svém soukromém webu Brouzdej.cz. V tuto chvíli mi systém hlásí celkovou částku 11 067 Kč.
Můj web má přitom střední návštěvnost (cca. 19 000 unikátních návštěvníků). Kdysi jsem zkoušel různé druhy "vydělávání" přes Internet a psal jsem o tom i krátký článek do Lidovek.
"Člověk dostane minimálně 1,5 za kliknutí (poslední dobou to vypadá i na víc), na bbTextu to je méně."
Z pohledu provozovatele webu:
[5] Osobně si myslím (a několik diskutujících to i potvrdilo), že spíše než na ceně za proklik záleží na počtu inzerentů, kteří systém používají.
Například bbKontext nedávno snížil pro inzerenty startovací cenu za proklik z pěti korun na 1 Kč. Když má inzerent dobrou reklamu, může se dostat až na 0,10 haléřů. Když se podívám do svého účtu na bbKontextu, nemám pocit, že bych jako provozovatel dostal méně peněz.
Cena za proklik je zajímavá pro inzerenty. Nás provozovatele skutečně musí zajímat, kolik je v systémů inzerentů a jak často inzerují.
[20] To záleží jen a pouze na inzerentech a jejich šikovnosti :). Kromě toho cena 10 haléřů platí i pro tzv. velikost kroku.
Dosud inzerenti inzerovali např. za dvě koruny, protože měli jen o něco horší CTR než odpovídalo jedné koruně. Nyní budou platit 1,10 Kč.
Je docela příjemné, když v jedné kampani mám klik za 0,70 nebo dokonce 0,40 Kč. Kampaň ještě běží, takže bohužel nemohu být konkrétnější.
[16] Pokud byste měl anglický web o Praze, můžete AdSense využívat již dnes a věřím, že v takovémto případě to možná může fungovat. Jenže v takovém případě by se cena jistě vyšplhala výše i v AdFOXu.
Oproti tomu drtivá většina běžných webů, které nemají tak lukrativní zacílení, bude dostávat na stránky reklamy za pár haléřů. Pak záleží na tom, jestli bude CTR o tolik vyšší, čemuž nevěřím.
Možná se však mýlím, uvidíme asi brzy. :-)
[24] Martine, nevím proč se stále upínáte na minimální cenu za proklik 0,10 haléřů. Této ceny opravdu může dosáhnout pouze pár inzerentů, kteří mají dobře napsané reklamy s CTR 10 %. Provozovatel bbKontextu to uvádí zcela na rovinu.
Když se podíváte na stránky http://www.bbkontext.cz/reklama tak zjistíte, že se primárně uvádí startovací cena za proklik 1 koruna.
Důležitější je, že se 10 haléřů týká i velikosti kroku a z toho mají výhody všichni inzerenti. V bbKontextu mi nyní běží kampaň, kde je u některých slov třeba 0,40 Kč za proklik.
Přečteno 80 804×
Přečteno 47 195×
Přečteno 26 750×
Přečteno 22 116×
Přečteno 21 122×