pokud nezname zdroje navstevnosti, pred a po redesignu, muzeme byti v klidu, jelikoz vse je takrikajic vestenim z kristalove koule, chcete-li kvalifikovany odhad.
a co se tyka prumerneho poctu zobrazrnych stran na uzivatele, tak zde je to zbusobeno absenci diskuze + zobrazeni foto je reseno "bez reloadu" + vyhledavani je reseno v ramci seznam.cz nikoliv jako samostatna page, ...
To je samozřejmě velmi dobrá připomínka, byť zdroje návštěvnosti bych se domníval, že nebudou tak zásadní. nejvíc lidí určitě bude chodit z home page Seznamu a i kdyby se z vyhledávačů zvedla návštěvnost o několik procent, redakční prací se dí dosáhnout mnohem více. Tím jsme si naprosto jistý.
Ta druhá připomínka je podstatnější - tady bychom opravdu museli mít více informací, minimálně o tom kolik % návštěvnosti diskuse a obrázky generovaly a tím pádem zůstává prostor i na to, že ve skutečnosti uživatelé mohli tu část, která fakticky zůstala, používat víc. To bez čísel nerozhodneme.
Jinak když se podívám na prostý součet denních PV Super.cz a Novinky.cz, tak jsou ty čísla (překvapivě) spíše pod celoročním průměrem tj. velmi pravděpodobně se snížil reklamní prostor a otázka je kde a tam bych si dovolil zasadit z části právě Novinky.cz, byť je to stále jen teze.
Co by naopak bylo zajímavé je znát překryv uživatelů s Novinky.cz. Jelikož ho neznáme, můžeme s ním těžko počítat. U RU totiž nejde udělat prostý součet a dle něj posoudit trend - leda bychom znali ten překryv a nebo bychom si byli jisti, že se ve sledovaném období zásadně neměnil.
Pokud bych přijal poslední tvrzení za pracovní tezi, pak mě vychází, že celkový počet lidí na Novinky.cz a Super.cz se v podstatě moc nemění, pouze se přelévají. Mám to v grafu, můžu ho sem přidat.
Přečteno 177 924×
Přečteno 146 004×
Přečteno 82 761×
Přečteno 77 658×
Přečteno 67 652×