Hlavní navigace

Názor ke článku Tržní podíl HP Atlasu i Seznamu roste, Centrum ztrácí od DARKER - Krasna sebechvala - v komentarich reflexu jsem ale...

  • 4. 12. 2006 18:51

    DARKER (neregistrovaný)

    Krasna sebechvala - v komentarich reflexu jsem ale nasel toto hodnoceni, k tomu nam nic pane Snajdre nepovite?


    "ATLAS si uz ve sve mozna posledni kreci vypomaha, jak se da, aby udrzel iluzi, ze patri k velkym hracum na ceskem trhu: Prusvihem ATLASu ale je:

    1) Stale klesajici podil na trhu vyhledavacu - pritom vyhledavani ATLASu je urcite zdrojem vetsiny prijmu. Hlavne diky naivite a hlouposti zadavatelu reklamy. Prechod na model PPC by byl pro ATLAS smrtici.

    2) Bezkoncepcnost a absence jakekoli vize ve vedeni ATLASu - rekl bych, ze jedinou "vizi" je snaha ukusovat z kolace, dokud to pujde. A za dva roky po nas potopa... Prebirani dat o uzivatelich IDOSu je prvnim zachvatem, ktery se muze nezainteresovanemu pozorovateli jevit jako pokus o "restart", jak eufemisticky sve suicidialni napady pojmenoval na tiskove konferenci management ATLASu. Spis ale jde o skrehotavou labuti pisen.

    3) Z jedne strany na ATLAS zacina dotirat Google, u nejz si i vedeni portalu uvedomuje, ze bojovat s nim je marne, a na strane druhe je mu konkurentem v obsahovych sluzbach portal IDNES, jehoz profesionalita, redakcni zazemi a propojeni na "tradicni" media, coz jsou vsechny atributy, ktere ATLAS zcela postrada, postupne zadupavaji ATLAS na smetiste neuspesnych internetovych projektu a pozdeji splasklych bublin.

    4)Snaha spoustet stale dalsi a dalsi sluzby, ktere postradaji kvalitni redakcni zazemi a pasivne prejimaji data z cizich webu. (viz auto.atlas.cz a prejimani celych zlanku z Autorevue) . Zlate Centrum a jejich Aktualne.

    5) Postupujici bulvarizace vlastniho obsahu - viz jejich bulvarni Magazin. Trapne upoutavky z Magazinu, ktere pronikly i na hlavni stranu portalu, jsou trpkym svedectvim, ze ATLAS dokaze par uzivatelu ziskat jen clanky, ktere komicky expresivne a o stupen vulgarneji "prevypravi" tradicni temata bulvarniho tisku.

    6) Reklama v televizi, ktera sice mozna vyhrava podivne ceny odborne poroty, ale jen tezko portalu prilaka nove pravidelne navstevniky. Wundermanni jsou krasna kapitolka z dejin idiocie managementu, ktery bez skrupuli vyhazuje prachy akcionaru:) - volney to vystihl presne".

    Ja nevim pane Snajdre, jestli na masirovani ega jsou nejvhodnejsi goebbelsovsky interpretovane statistiky s cilem poskodit konkurenci takovym malym skodolibym nakopnutim do zadnich partii.

    A jen pro poradek - z zadneho portalu nejsem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).