Hlavní navigace

Ocenění Atlasu za TV spoty s Petikem a Pepíkem

20. 11. 2006 23:40 (aktualizováno) Petr Šnajdr

Série televizních spotů Atlasu s Petrem Čtvrtníčekem a Josefem Poláškem v roli majitelů autoservisu byla oceněna cenou Metro Zlatá Pecka. Je to ocenění nejenom pro Atlas, ale i pro agenturu Wunderman, která scénky o Péťovi a Pepíkovi vytvořila. 8,9 bodů získala tato reklama i v hodnocení iStrategie jakožto nejlepší TV spot v září 2006.

Reklama na Atlas.cz

Obrázek: Web www.neuservis.cz doprovázející televizní kampaň

Za námi následovaly TV spoty Coca-Cola a Hornbach na druhém a třetím místě. „U Atlasu kreativa nepřebila vazbu na jméno portálu, což byl problém Bóbika a Centra.“, píše se v iStrategii na straně 34. Najdete zde i hodnocení ostatních členů poroty a další komentáře.

Zlatá pecka

Zlatá pecka a text na ní: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace uděluje cenu METRO Zlatá pecka 2006, série televizních spotů „Atlas TV“, Wunderman s.r.o, ATLAS.CZ,a.s.

Podrobnější informace o TV reklamě Atlasu

Zadavatel: Atlas.cz
Agentura: Wunderman
Tvůrčí tým: Richard Stiebitz, Michal Strnad, Beáta Galová Account tým: Karel Duchek, Veronika Sixtová, Erik Dudek
Produkce: Target Pictures
Režie: Petr Čtvrtníček
Mediální agentura: Mindshare

Cokoliv dalšího najdete přímo na webu http://www.ne­uservis.cz a nebo si můžete přečíst o vstupu nových majitelů Petika a Pepíka do Atlasu přímo na tomto blogu.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).