Série televizních spotů Atlasu s Petrem Čtvrtníčekem a Josefem Poláškem v roli majitelů autoservisu byla oceněna cenou Metro Zlatá Pecka. Je to ocenění nejenom pro Atlas, ale i pro agenturu Wunderman, která scénky o Péťovi a Pepíkovi vytvořila. 8,9 bodů získala tato reklama i v hodnocení iStrategie jakožto nejlepší TV spot v září 2006.
Obrázek: Web www.neuservis.cz doprovázející televizní kampaň
Za námi následovaly TV spoty Coca-Cola a Hornbach na druhém a třetím místě. „U Atlasu kreativa nepřebila vazbu na jméno portálu, což byl problém Bóbika a Centra.“, píše se v iStrategii na straně 34. Najdete zde i hodnocení ostatních členů poroty a další komentáře.
Zlatá pecka a text na ní: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace uděluje cenu METRO Zlatá pecka 2006, série televizních spotů „Atlas TV“, Wunderman s.r.o, ATLAS.CZ,a.s.
Zadavatel: Atlas.cz
Agentura: Wunderman
Tvůrčí tým: Richard Stiebitz, Michal Strnad, Beáta Galová Account tým: Karel Duchek, Veronika Sixtová, Erik Dudek
Produkce: Target Pictures
Režie: Petr Čtvrtníček
Mediální agentura: Mindshare
Cokoliv dalšího najdete přímo na webu http://www.neuservis.cz a nebo si můžete přečíst o vstupu nových majitelů Petika a Pepíka do Atlasu přímo na tomto blogu.
Tak nevím za co ta cena opravdu je? Reklamy na centrum s kluky s neuservisu jsou dobré, ale mám pocit, že neosloví nikoho kdo s internetem nemá žádné zkušenosti. Reklamy na Hornbach jsou hloupé a alespoň mne vůbec neoslovily. Jediná coca-cola má skvělé reklamy a to především ta poslední s tím světem v automatu a ty vánoční, které již běží několik let vždy v období vánoc. Né, že by mne jakákoliv reklama nějak výrazně ovlivnila, ale coca-colu opravdu kupuji narodníl od nákupů v hornbachu (raději zajdu do baumaxu nebo obi, které mám blíže) nebo návštěvy centra, kde mě nic netáhne.
[2] prosím? Já chápu, že nejspíš nevím o čem ta cena je, ano přiznávám nezjišťoval jsem to. Ale podle článku nejspíše za kreativitu. A k čemu je kreativita, když výsledek je k ničemu? K čemu je mi kreativní agentůra se spoustou kreativců, kteří vytvoří kreativní reklamu, která pak na různých festivalech dostane spoustu ocenění, když investice, kterou jsem do té reklamy dal se mi nikdy nevrátí a jediný zisk s ní bude mít ta agentůra, která za ní získá ocenění a mé peníze?
[5] přestal jsem už před osmi hodinami, ale toho sis zřejmě nevšim
Pro ostatní: omlouvám se za to popletení. Psal jsem o Centru, ale byl myšlen Atlas, ale to bude tím, že ty příspěvky jsem psal ve stavu ovlivněném několika půlkami domácí slivovice ;o) (né, že bych si sháněl alibi)
Na druhou stranu, jsem živým důkazem toho, že reklama Atlasu (ostatně i centra) jsou jen zbytečně vyhozené peníze, protože se mi do paměti nijak nevryla. Navíc po redesingu obou portálů (atlas, centrum) začínají tyto portály spíše splývat.
Přečtěte si někdy povedenou kniho od Davida Ogilvyho, který na to má vcelku jednoduchý a podle mě pravdivý názor - reklama má hlavně prodávat, zvyšovat povědomí o značce atd. prostě plnit svůj hlavní účel. Nemá to být prostředek jak si banda kreativních lidí plní své sny za peníze někoho jiného. Pokud se někomu podaří obojí skloubit dohromady, tak si může zatleskat.
Přečteno 177 583×
Přečteno 143 844×
Přečteno 82 440×
Přečteno 77 356×
Přečteno 67 090×