Atlas a Prima spolupracují na velké televizní soutěži „Ber nebo neber“. „Deal or no Deal“, jak se soutěž jmenuje v zahraničí, je jednou z nejúspěšnějších soutěží světa. A kdy vše vypukne? Na obrazovkách TV Prima a na Internetu prostřednictvím Atlasu bude možné soutěž sledovat již v průběhu února.
Aktualizace: oficiální web soutěže
Obrázek: Americká verze soutěže Deal or not deal, kterou TV Prima uvede na obrazovky v průběhu února.
A o čem že Ber nebo neber bude? To si můžete přečíst v TV magazínu Přepni, v oficiální tiskové zprávě a nebo se podívat přímo na webech jednotlivých zahraničních mutací.
Americká verze
http://www.nbc.com/Deal_or_No_Deal/
Ruská verze
http://sdelka.ren-tv.com
.
Soutěž běží v mnoha dalších zemích jako je Německo, Řecko, Itálie, Dánsko atd. atd.
Ze by do takove komercni slataniny nechtelo investovat Centrum, tak Prima sla za Atlasem? :)
Chapu, ze tiskova zprava bude mnohem bombastictejsi, ale mne cela spoluprace pripada jako vzajemna nezajimava podpora medii, co jsou nekde na chvostu divacke nebo navstevnicke atraktivnosti ve svem trznim segmentu.
Pavel N.
Ne - ja se jen na strankach Management Blogu jen dobre bavim tou stale silneji patrnou a krecovitou snahou dostat zcela zbytecny portal ATLAS opet do povedomi internetove verejnosti - treba i za cenu toho, ze budu medialnim poskokem jedne mene uspesne komercni televize.
cres: to jsou dojmy a nebo v lepším případě nepodložené doměnky. Ber nebo neber je větší projekt než TOP10, které realizuje s Primou Centrum. Je nepravděpodobné, že by Centrum chtělo jít do menšího projektu a odmítlo větší. Není to ani 3 týdny co marketingový šéf Centra prohlašoval, že vztahy s Primou jsou úspěšné a dlouhodobé.
Nikdo Vám nemůže vzít právo bavit se, ale způsob jakým to děláte je zvláštní. Bavíte se něčím co je v businesse běžnou praktikou. Nemůžete se pak divit, že mi Váš komentář přišel jako byste do toho byl osobně zainteresovaný a nebo z nějakého jiného důvodu zapšklý.
Ne osobne zainteresovany nijak nejsem, jen se mi moc nelibi, jak jsou blogy Lupy zneuzivany k marketingove kampani ATLASu - a zaujaty jsem od te doby, co se z nas Petr Snajdr snazil delat hlupaky svymi grafy...
A pokud nekdo ma potrebu interepretovat grafy jako Petr Snajdr, delat vyrazne promo jakesi dalsi pofiderni soutezi na TV stanici, ktera se propadava v navstevnosti a ma vyrazne problemy s partnerskymi stanicemi v regionu, tak mi tyto "marketingove" triky zretelne sdeluji, jak ATLAS jen tezce hleda svoji identitu.
Cetl jste tohle? http://ilblog.sblog.cz/2007/01/10/414
Jakou sanci ma asi ATLAS vedle Centra a ATLASu? Bude delat dalsi podvody se stahovanim trafficu jako u iDosu? Dalsi trapne a hlavne neucinne reklamni kampane? Bude konecne pravidelne zverejnovat svoje hospodarske vysledky, jak mu to uklada zakon - a ne udelat jednou z nouze ctnost na tiskove konferenci?
S Atlasem ani Centrem nemam a nikdy jsem nemel nic spolecneho...
[8] 1. Jakou metodiku jste použil pro hodnocení našich reklamích kampaní?
2. Při jejich hodnocení vycházíte z jakých čísel?
3. Jakou metodiku doporučujete vy sám pro hodnocení tržního podílů. Dodám jen, že metodiku založenou na návštěvnosti - o té se bavíme.
4. V čem je dle vás následující postup srovnání podílů serverů chybný?
http://management.blog.lupa.cz/0612/jaky-trzni-podil-ma-vase-sluzba-v-poctech-uzivatelu
Děkuji za odpovědi
[10] Veskere odpovedi zde na Lupe jiz zaznely - viz treba clanky od Volney a diskuzi pod vasimi clanky. Za spatny povazuji z prstu vycucany clanek http://management.blog.lupa.cz/0610/atlas-vs-centrum-1-0-pro-nas - viz take diskuze k nemu.
Predpokladal jsem, ze v ATLASu delate technickeho reditele, ne lacine pusobiciho PR agenta.
A ke zpusoby vasi argumentace) Odvracite pozornost dotazy a na polozene dotazy neodpovidate? Myslim, ze klicovy je v mem minulem prispevku je tenmo dotaz "Bude konecne (ATLAS)pravidelne zverejnovat svoje hospodarske vysledky, jak mu to uklada zakon - a ne delat jednou z nouze ctnost na tiskove konferenci?". A neni to poprve, co neodpovidate ani pod ostatnimi prispevky na komentare - vite, moc si nevazim lidi, jejichz loajalita a nazory se daji ohnout podle firmy, ktera je prave plati, a oni pritom nejsou schopni svoje nazory ani hajit. Vas jsem jeste pred psanim techto nesmyslnych PR prispevku "ze zivota portalu" vazil... Kde je vase ironie z prispevku http://management.blog.lupa.cz/0512/nejrychleji-rostouci-portal-snadno-a-rychle?
A zabomysi spory o UV, UIP, PV a podobne hratky me neberou - podil portalu je podle zajimavy jen z hlediska jejich obratu a zisku. Anebo to vase akcionare nezajima a vystacite si s prezentovanymi grafy? :) Pak vam takove naivni a duverive akcionare zavidim - penezi cinkajici dinosaury z ery pred splasknutim dotcom bubliny by chtel za sveho sponzora kazdy. :)
[11] Prosím odpovězte mi jasně a krátce na výše jasně položené otázky. Myslím, že je velice snadné ukázat na čem stavíte vaši argumentaci a můžeme v diskusi dále pokračovat.
Rozhodně to bude konstruktivnější než osobní napadání. Uvítal bych i Vaše pravé jméno.
Ještě jednou děkuji
Přečteno 177 613×
Přečteno 144 089×
Přečteno 82 490×
Přečteno 77 381×
Přečteno 67 140×