Tomáš Kapler na Internetu - Témata označená nálepkou Vyhledávače

  • Největší reklamní médium v ČR internetu - TV Nova

    Asi vám neunikla (pro mě) překvapující zpráva, že TV Nova (resp. CME) koupila Jyxo. Cena byla nějakých 163 až 200 míčů podle výsledků. Kdo nezná Jyxo pak se jedná o menší firmu (afaik méně než 20 lidí), která stojí za výborným (ale prakticky nepoužívaným) českým vyhledávačem jyxo.cz (nyní jeho výsledky směrují na O2 portál 1188), která stojí za mejpoužívanějším blogovacím systémem u nás blog.cz a stojí také za vývojem PPC systému Sklik.cz, na který ve své době neměl Seznam dostatek vlastních výv
  • Big G je teď little g: Google změnil favicon

    Pro ty co to ještě nepostřehli – Google změnil favicon.ico – malou ikonku, která se zobrazuje vlevo v adresním řádku. Nyní tak nezobrazuje velké počáteční G, ale malé g – tj. čtvrté písmeno. Má-li to nějaký hlubší smysl či bude-li následovat nějaký větší rebranding netuším, osobně jsem si dlouho myslel, že mi zůstala v cache prohlížeče nějaká ikonka jiného serveru, ale zjistil jsem že nejsem sám…
  • 3sloupcový Seznam

    Už je to téměř rok, co jsem zde psal schválně mírně kontroverzní článek Zapomeňte na 800×600. Od té doby samozřejmě dál pokračuje trend uživatelů kupovat displeje s větším a větším rozlišením a přibývá webů optimalizovaných pro větší rozlišení, takže málokdo využívá schválně užší plochu než nějakých 1200 pixelů, vyjma zhruba 40% uživatelů šíří viewportu někde okolo 995 (šířka displeje 1024).
    15. 5. 2008 0:09 (aktualizováno)
  • Prodám Seznam. Zn.: Levně

    Už je to 28 dní, co se veřejně spekuluje o prodeji Seznamu. Nemá moc smysl rozebírat rozebrané, přečtěte si dnešní článek na Lupě. Co se mě osobně týče, tak nevím co si o tom mám myslet…
    28. 4. 2008 15:35
  • Seznam.cz přetížen

    Již pár desítek minut hlásí Seznam přetížení či výpadek jeho vyhledávacího engine. Poznáte to tak, že na libovolný dotaz je vám místo výsledků ze Seznamu vrácen výsledek Google, v adrese se pak objeví parametry redirect=f a reason=failure, např. takto Toto se stávalo ve špičkách i dříve, teď je to zajímavé spíše proto, že se nedávno v diskusi (teď nevím jestli na Seznam fulltext blogu či SEO konferenci) dušovali, že nově nasazované řešení by mělo právě tyto problémy eliminovat…
    4. 12. 2007 10:58
  • Test inteligence online map potřetí

    Navazuji na svůj příspěvek Test inteligence (debility) online map a jeho malé doplnění resp. prosbu na čtenáře v Testu inteligence online map podruhé. Pro ty kdo nečetli, zkusím malé shrnutí. Zkusil jsem položit dva jednoduché dotazy s možnou vícenásobnou odpovědí: „anglická“ (tj…
    19. 11. 2007 23:14 (aktualizováno)
  • Test inteligence online map podruhé

    Chtěl bych udělat nějaké resumé z Testu inteligence online map a v této souvislosti vás prosím o spolupráci. Mohl byste zkusit někdo stejný test, tj. položit dotazy „anglická“ a „ústí“ z nějakého jiného města než Praha? A následně napsat rozdíly oproti mému výsledku plus odkud bylo „měřeno“. Děkuji.
    19. 11. 2007 11:26
  • Test inteligence (debility) online map

    Oprava: viz Google MapsPředstavte si, že přijdete na nějaký mapový server, je jedno jestli Google maps, Seznam mapy, Atlas Mapy nebo třeba Centrum Supermapy. Patříte mezi >90 % populace, která je u normálního poskytovatele a nepoužívá žádné speciální proxy a podobně…
    19. 11. 2007 11:23 (aktualizováno)
  • Seznam opět zvýhodňuje své byty, domy, pozemky ...

    Vím, že mi budete v diskusích nadávat, že to furt melu dokola, ale naše nekonečná pohádka zas pokračuje. Začalo to tím, že jsem odhalil, že Seznam podvádí s výsledky vyhledávání, poté popření problému a následně slíbená změna chování od Lukačoviče. Následně Seznam odstranil speciální panel propagující Sreality a konečně také zavedl speciální označení zvýhodněných reklam na vlastní produkty.
    23. 10. 2007 22:00
  • SEO - důkaz místo slibů

    Před 3 týdny jsem psal o vytvoření webu na prodlužování vlasů a o tom, jak nasazením jednoho profesionálního byť malého webu v ceně desítek tisíc korun lze během zhruba 2 týdnů vytvořit prosperující živnost naprosto z ničeho. Jak si asi vzpomínáte, jednalo se o prodlužování vlasů, ale ono je to prakticky jedno, protože podobné výsledky máme u klientů co prodávají letenky, reality, zájezdy, auta či jiné konkurenční produkty…
    12. 10. 2007 20:06 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).