Hlavní navigace

Jak být IN a nenosit žabky?

27. 7. 2007 16:33 (aktualizováno) Jan Hájek

Aktuální trend aneb žabky jsou v kurzu
Valí se to ze všech stran. Mobilní telefon jako náhrdelník, ledabyle nagelovaný účes, třičtvrteční kalhoty, mužská verze vietnamek a pestrá trička s nápisy či barevnými motivy. Tohle vidím dnes kolem sebe na každém kroku. Je zajímavé, kolik lidí (a mužů!) se rozhodne být trendy a vklouzne do žabek a to bez zrnka ostychu. Je ale pravda, že je stále dost těch, kteří trendy ignorují a zůstávají věrni džínám a tričku …a pak jsou tací, co nosí ponožky do sandálů. Ale asi chápete, že toto nebude článek o módě, ale spíš oslí můstek pro mé následující prohlášeni:

Přináším alternativu jak být „IN“ a přitom nemít na nohách žabky!


in logo

Udělejte si stránky a email na doméně .IN!
Národní doména Indie, která od svého obrození v roce 2005 eviduje přes 250 tisíc registrovaných domén je jak stvořená pro hrátky se slovy. Nevidím v tom tak úplně domain hack, jak píší na Wikipedii, ale spíš nápadité využití doménové koncovky.

Doména je pochopitelně nejlákavějši pro anglicky mluvící populaci, ale asi se mnou budete souhlasit, že výraz „být in“ je v českých luzích a hájích také poměrně zavedený. Jako první mne napadly domény bud.in, budte.in a karl.in, ale mám smůlu, už jsou všechny registrované.

Jsem profesionálně deformován a domény mne vyloženě baví. Doména .IN má vedle pěkného loga také docela přijatelnou cenu (790Kč/rok) a kdyby se kdokoliv trochu zamyslel, přišel by brzo na několik názvů, které mohou z této TLD těžit.

Na „českém internetu“ jsem nenašel žádný rozumný připad, kdy by někdo indickou doménu vtipně či úplně vážně používal. Pokud někdo o podobném projektu víte, pochlubte se do komentářů.

Doménu .IN jsme zařadili do nabídky tento týden a k našemu překvapení ještě před uveřejněním tiskové zprávy máme už několik objednávek a jednu skutečně registrovanou. To jsou věci.

P.S. – Abych byl „in“ i já se svým příspěvkem, zařazuji anketu. Tak nezapomeňte hlasovat!

Chcete být "IN"?

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).