Názor ke článku SkyEurope končí od Lukas Nevosad - [1] ale ano, to je základ dnešního marketingu....

  • 1. 9. 2009 20:59

    Lukas Nevosad (neregistrovaný)

    [1] ale ano, to je základ dnešního marketingu. Je ale nutné rozlišovat dvě věci - inzerovanou nabídku a kolik je skutečná tržba. Hypermarket může klidně rozdávat rohlíky zadarmo - 90% lidí si ale k 10 rohlíkům koupí dalších x produktů za třeba 500 Kč. Svého času jsem byl ve Finsku svědkem, jak obchody prodávaly mléko za 3 eurocenty litr. Stejný princip.

    [2] Nejde koupit firmu bez jejich dluhů (aniž by prošla konkurzem). Sky Europe je předlužená šíleným způsobem a pokud vím, vlastníci se ji snažili střelit už několik let. Nebyl o ni zájem ani před vypuknutím krize, natož nyní. Wizz air sem vstoupil teprve nedávno, doma v Maďarsku je to určitě stejně známá značka jako u nás Sky Europe nebo Smart Wings.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).