[1] ale ano, to je základ dnešního marketingu. Je ale nutné rozlišovat dvě věci - inzerovanou nabídku a kolik je skutečná tržba. Hypermarket může klidně rozdávat rohlíky zadarmo - 90% lidí si ale k 10 rohlíkům koupí dalších x produktů za třeba 500 Kč. Svého času jsem byl ve Finsku svědkem, jak obchody prodávaly mléko za 3 eurocenty litr. Stejný princip.
[2] Nejde koupit firmu bez jejich dluhů (aniž by prošla konkurzem). Sky Europe je předlužená šíleným způsobem a pokud vím, vlastníci se ji snažili střelit už několik let. Nebyl o ni zájem ani před vypuknutím krize, natož nyní. Wizz air sem vstoupil teprve nedávno, doma v Maďarsku je to určitě stejně známá značka jako u nás Sky Europe nebo Smart Wings.
Mé jméno je Lukáš Nevosád (@lukasnevosad) a jsem spolumajitelem firmy two bits (@twobits_cz) provozující několik zahraničních portálů o cestování. Přestože se v poslední době věnuji především vývoji, mým velkým koníčkem je internetový marketing.
Přečteno 34 902×
Přečteno 24 525×
Přečteno 20 881×
Přečteno 16 328×
Přečteno 15 003×