Vsimnul jsem si, ze se kvalita webhostera pozna podle toho, jak je schopny zajistit podporu behem svatku. Jak dlouho reaguje na emaily? Funguje hot-line? Anebo jediny technik odjel na dovolenou do Tatier a ozve se Vam 3. ledna. :) Presne to se mi stalo pred par lety kdy jsem prevadel jedneho sveho zakaznika na svuj oblibeny hosting.
Prave behem svatku mladi crackeri nemaji co delat a zkousi sve scripty a bezpecnost Vasich stranek. Pomuze Vam webhostingova spolecnost v krizove situaci?
Vypada to, ze musim vysvetlit, co jsem myslel to vetou ohledne oblibeneho hostingu. :) Ignum je opravdu muj oblibeny webhosting. Prave proto jsem k nim prevadel sveho zakaznika. Prevadel jsem ho z webhostingu JINEHO, nereknu ktereho :) Spravce *jineho* hostingu byl tenkrat behem Vanoc nekolik dnu na dovolene. Doufam, ze to takto staci pro vysvetleni. :-/ Za pripadne nedorozumeni se omlouvam.
Přečteno 83 556×
Přečteno 74 543×
Přečteno 61 073×
Přečteno 50 257×
Přečteno 47 371×