Jak dlouho dokazete cekat na to nez se vam ozve operator technicke podpory O2

19. 9. 2006 20:43 Nishkam Jan.

„Nezavesujte prosim, nase operatori vyrizuji dotazy zakazniku, kteri se dovolali pred Vami“
„Nezavesujte prosim, nase operatori vyrizuji dotazy zakazniku, kteri se dovolali pred Vami“
„Nezavesujte prosim, nase operatori vyrizuji dotazy zakazniku, kteri se dovolali pred Vami“

posloucham to uz vice jak 20 minut a asi prece jenom zavesim. Neco se stalo s internetem a pravdepodobne nebudu sam, kdo ma tento problem.

Kdyz jsem volal v 17 hod. nevyrdzel jsem cekat tak dlouho. Ted je pul devate a snad by to melo jit, pokud se v Praze neodehral teroristicky utok a nevypadla najaka komunikacni centrala. Monitoruje nekdo vypadky pripojeni, tak jako to delaji sluzby zamerene na webhosting?

Ani si nejsem jist zda tuto zpravu ted odeslu. Ze bych si taky zaridil jeste zalozni bezdrat? :-/

Happy end: dovolal jsem se, pravdepodobne to nebudou moje draty, pry volalo vice prazaku. Nahlasil jsem poruchu, operator to zapsal, tak doufam, ze to nekdo precte.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).