„Nezavesujte prosim, nase operatori vyrizuji dotazy zakazniku, kteri se dovolali pred Vami“
„Nezavesujte prosim, nase operatori vyrizuji dotazy zakazniku, kteri se dovolali pred Vami“
„Nezavesujte prosim, nase operatori vyrizuji dotazy zakazniku, kteri se dovolali pred Vami“
posloucham to uz vice jak 20 minut a asi prece jenom zavesim. Neco se stalo s internetem a pravdepodobne nebudu sam, kdo ma tento problem.
Kdyz jsem volal v 17 hod. nevyrdzel jsem cekat tak dlouho. Ted je pul devate a snad by to melo jit, pokud se v Praze neodehral teroristicky utok a nevypadla najaka komunikacni centrala. Monitoruje nekdo vypadky pripojeni, tak jako to delaji sluzby zamerene na webhosting?
Ani si nejsem jist zda tuto zpravu ted odeslu. Ze bych si taky zaridil jeste zalozni bezdrat? :-/
Happy end: dovolal jsem se, pravdepodobne to nebudou moje draty, pry volalo vice prazaku. Nahlasil jsem poruchu, operator to zapsal, tak doufam, ze to nekdo precte.
Tyhle "zákaznické" linky jsou jen k smíchu. Zavolejte na Vodafone či T-Mobile a budete čekat taky věčnost. Tiskový mluvčí vám, ale s úsměvem na tváři říká v TV, že čekací doba nepřesahuje 5 minut
Hvězdou je, ale GE Money Bank. Zákaznická linka je běžné pražské číslo, zvedne to automat a otravuje vás službami, které nechcete. Když vás konečně přepojí na operátora tak opět slyšíte "všichni naši operátoři jsou zaneprázdněni pitím kafe".
na TM jsem volal kvuli pereneseni cisla sve pritelkyne a cekali jsme 20min a nezvedli to. podruhe 50min a nezvedli to a tak jsem paraelne zavolal ze sveho mobilu na jejich obchodni linku (placenou) a zvedli to do 30sec strasne se divili jak je mozne ze cekam 50min. dal jsem telefony k sobe a nechal je poslechnout "hledame pro Vas nejvhodnejsiho asistenta". U ET bezne do 5min.
Což o to, když je nějaký větší výpadek, tak lze přetížení linky ještě omluvit. Horší už je to s lidmi na druhé straně drátu. Volal jsem tam asi pětkrát (3x ještě kvůli GPRS, 2x kvůli ADSL). Za tu dobu jsem narazil jen na jednoho člověka, který se mnou jednal slušně a skutečně mi pomohl.
Až necháte měsíčně operátorovi několikanásobek průměrného platu, objeví se Vám na webu diamantová péče a zmizí všechny roboty a automaty. Se nedivte. Znáte se s někým, kdo na tech infolinkách pracuje ? Je to silena prace. Na jednu stranu vola babicka, ktery telefon hlasi ze jeji vnuk "je nedostupny" a pta se jestli to je tim, ze ona je ted na navsteve na druhym konci mesta... na druhy strane vola nekdo, kdo ma vetsi znalosti nez sama operatorka, hlasi ze mu nejde ve stredu volat zadny cislo do CB kraje a ona mu rika at zkusi jiny telefon... Je to těžká, náročná a vygumovávací práce. Obdobně na asistenčních službách - holky co maj denní vám řeknou všechny infolinky na všechny firmy typu elektrarny, plynarny, logisticke spolecnosti, soudy, urady... a po nocni vam vyklopi vsechny diskoteky, kluby, taxisluzby v horni dolni... A když k tomu přidáte logiku že ten kdo nejmíň platí musí o přízeň operátorky nejvíce bojovat, máte výsledek, který popisujete... Basic skill operátorky co jsou přetížený a vy než se na ně dozvoníte tak zavěsíte a oni mají "klid" :-) Mějte se fajn...
Cha Cháááá, já mám rekord, dneska linka Vodafone, čekání od 19:45 do 22:10, potřebovala jsem zrušit svůj tarif. Čekání bylo marné....Nicméně, sama pracuji na lince Telefonicy O2, takže vím, že když se chce, tak to jde, ale to se musí vést hovory efektivně. Vodafone je k smíchu, vůbec nemáte šanci se s nima spojit, vpodstatě musíte udělat nějakou chybu při vstupu do té jejich plechové huby, aby vám to dalo tak jako tak nic neřešící hlášku, že "Všichni naši operátoři momentálně hovoří se zákazníky, kteří se dovolali před vámi", čekejte na spojení s operátorem.... a do toho ta nudná uspávací melodie....na*rat!
Přečteno 86 164×
Přečteno 75 646×
Přečteno 62 205×
Přečteno 51 769×
Přečteno 51 232×