Ani mě by to ještě včera dopoledne nenapadlo, ale poté, co se mi v Skliku místo běžného (a dobře známého) průvodce pro přidávání nových reklamních sestav zobrazil průvodce jiný, se mi tato možnost zdá jako velice pravděpodobná.
Průvodce, který se mi totiž včera zobrazil, byl oproti tomu standardnímu dost odlišný – umožňoval například vložit obrázek nebo nastavit minimální cenu za 1000 zobrazení. Podle informací, které se u formuláře také zobrazily, by mělo být možné pořídit tisíc zobrazení již od 10Kč.
Na závěr si dovolím připojit dvě ukázky:
Co vy na to? Čekali jste to?
Zobrazování CPM v průvodci sestavou v Skliku je pouze technická chyba. Skilk nenabízí a v nejbližší době nebude nabízet cenu za zobrazení.
Jyxo, které Seznamu dodává techologii pro Sklik, vyvíjí tento reklamní systém jako širší a obecnější aplikaci, která umí i jiné věci než pouze PPC. O této strategii se můžete například dočíst v článku http://jyxo.blog.cz/0606/nove-zajimave-reference . V tomto případě došlo pravděpodobně k chybnému zapnutí funkce systému, kterou Sklik nepoužívá a používat nebude.
Ještě ráno zavolám vývojářům a poprosím je o nápravu, pokud ji sami už neprovedli. Zatím to vypadá, že už je to opravené.
Všem uživatelům Skliku se jménem týmu Skliku omlouvám za nepříjemnosti, které s tím mohli mít.
Sklik je od začátku koncipován tak, aby se platilo za kliknutí. Účtování za zobrazení by inzerenty pravděpodobně nevedlo k vytváření vysoce cílených inzerátů. Když už je řeč o CPM: když se to přepočte, tak mnozí uživatelé dnes v Skliku točí inzeráty za průměrnou cenu kolem 1 koruny za tisíc zobrazení.
Přečteno 80 601×
Přečteno 47 173×
Přečteno 26 699×
Přečteno 22 094×
Přečteno 21 100×