Google testuje upravený vzhled odkazů v AdWords

26. 3. 2007 10:40 (aktualizováno) martin

Google testuje upravený vzhled placených výsledků AdWords. Změna se dotkla barvy pozadí „premiových“ reklamních pozic.

Současný vzhled TOP placených výsledků AdWords

AdWords - TOP placené výsledky se standardním (modrým) pozadím

… a testovaný vzhled

AdWords - TOP placené výsledky se žlutým pozadím

Na první pohled se může zdát, že jedinou změnou je právě barva pozadí. To ale není tak úplně pravda.

Zatímco v současné verzi je odkazem celý pruh obsahující inzerát a je tedy možné kliknout na titulek, adresu webu i popisek (i mimo), v nové verzi je možné kliknout pouze na titulek reklamy.

Tak jak to vidíte vy, má testovaný vzhled šanci?

Ještě doplním, že v zahraničí se o novém vzhledu psalo již před třemi týdny :-)

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).