Hlavní navigace

Našeptávač bez údaje o počtu hledání

1. 2. 2007 13:35 (aktualizováno) David Antoš

Seznam se pravděpodobně rozhodl sebrat optimalizátorům oblíbenou hračku a přestal (již údajně ve středu) ve svém Našeptávači zobrazovat údaje o počtu hledání, prý asi natrvalo. Tím se asi dosti účinně zhorší možnost použít Našeptávač pro vytipování nejoblíbenějších frází, Seznam byl v této věci otevřenější než jakýkoliv vyhledávač, který znám. Bez tohoto čísélka půjde maximálně tak leda seřadit fráze začínající stejným řetězcem podle obliby, bude však chybět srovnávací měřítko napříč klíčovými slovy. Škoda, škoda, škoda. Spousta lidí tak přišla o zábavu na dlouhé podzimní večery. Rád bych odkázal na tři články zde na Lupě ukazující, kolik vzrušujících věcí se s takovou legráckou dalo dělat.

Co nám poví Našeptávač? – Myslel jsem si, že v tomto článku najdete jediný veřejně dostupný seznam nejhledanějších frází získaný pomocí Našeptávače. Existuje však i tento automaticky vygenerovaný list, který je (asi) aktuálnější a přesnější.

Kolik lidí naslouchá Našeptávači? – Informace o nejvíce hledaných slovech jsou zajímavá, ale Navrcholu poskytlo ještě lepší zdroj dat – údaje o podílu Našeptávače a chování jeho uživatelů.

Je Tokio Hotel zlatý důl? – Našeptávač šel krásně použít k rychlému a snadnému získání masy návštěvníků. S příchodem AdSense se možná i zlepšila možnost, jak z nich také něco získat. Stránky o Tokio Hotelu obsahující vlastně jen pár odstavců textu měly za cca půl roku přes 67 000 zobrazených stránek, zejména díky Našeptávači.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).