[8] já nic neprezentuji, tohle je interní pracovní dokument, jen jsem chtěl znát názor. Vizitka bude úplně jiná, nicméně ty přechody tam budou. Je jasné že s přechody ten tisk bude dražší ale dneska už to není až tak extrémní rozdíl jako dřív, záleží na technologii tisku a počtu.
Mc' Donald používá jen emko, nebo občas nějaké krátké (v poměru ku velikosti loga) jednořádkové moto (viz http://images.google.com/images?hl=cs&source=hp&q=mc+donald+logo&btnG=Hledat+obr%C3%A1zky&gbv=2&aq=f&oq=&biw=1218&bih=739). Tady by to muselo být dvouřádkové, přičemž aby se tam vešlo MEDIACENTRUM, tak by to muselo být ohromné, nebo dokonce 3řádkové, když bychom chtěli rozdělit media a centrum, což moc nechceme (grafik to nevěděl, bude ještě připravovat variantu s MEDIACENTRUM na jednom řádku.
Opravdu si troufnu tvrdit, že 99% log je buď horizontálních, nebo čtvercových, výjimku tvoří snad jen výrobky/firmy, které s ním nepotřebují moc pracovat a stačí jim ho dát na vertikální vývěsní štít. Ostatně viz http://images.google.com/images?hl=cs&gbv=2&biw=1218&bih=739&tbs=isch:1&sa=1&q=logo&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
[9] díky za názor - v tomhle já dám hodně na grafika, je to profík s dvěmi designerskými vysokými školami, takže když říká, že tahle barevnost je nejlepší, tak mu věřím. A jiné kombinace, které jsem viděl opravdu tak zajímavé nebyly. Každopádně barevnost není určitě ještě uzavřená, možná ji upravíme podle toho, jak to bude vypadat na materiálech
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 140 949×
Přečteno 81 708×
Přečteno 47 285×
Přečteno 37 065×
Přečteno 30 761×