Díky za zkušenosti. Já to asi špatně popsal. Nejde ani tak o podporu stávajících vývojářů jako o rozvoj jejich báze. Příklad - z česka vám na konferenci do US nepojede nikdo, jestli jste z české firmy, tak jste asi jediní co tam byli. Že by tam šel nějaký student, to asi těžko. GDD je v mnoha státech, vstup zdarma atd.
Samozřejmě, je to jen jeden den, ale zas je to hodně zaměřené na to, kde si informace kdyžtak můžete dál získat. Krom toho se minimálně jednou měsíčně koná nějaký Google hackathon, či seminář, kde si to můžete prakticky vyzkoušet s jinými vývojáři.
Demotivující už je sama nutnost placené licence pro vývoj, mnozí (ne-li všichni) programátoři začínají na nějaké blbostičce pro sebe teprve poté přejdou na něco velkého, tady musíte už dopředu počítat s tím, že vyvíjíte něco pro prodej.
Je jasné, že vzhledem k několikanásobnému (či několikařádovému) rozdílu v příjmu z aplikací u Apple vs. zbytek světa si mohou dovolit více lidí na helplajně, ale prostě myslím, že právě kvůli odlišnému přístupu je ostatní předeženou (byť tedy Google u všech svých produktů spíše podporuje komunitní fóra než přímou podporu, ovšem vesměs tato fóra fungují velmi dobře a s nárůstem a zkušenostmi vývojářů to jistě bude lepší a lepší)
titulek příspěvku je s otazníkem. Je to tedy takové téma nadhozené k diskusi. Zatím se Apple stále veze na růstové vlně a má ještě čas něco změnit. Už třeba to, že nový Mac OS X Lion bude obsahovat češtinu je známka, že si začínají uvědomovat že svět nekončí na břehu Atlantiku. Ale třeba Samsung tu už má českou obdobu svého AppStore a to začal prakticky o 3 roky později.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 143 272×
Přečteno 84 323×
Přečteno 47 888×
Přečteno 37 983×
Přečteno 31 506×