Tak si dnes po ránu čtu poštu, která se za víkend nashromáždila, a o jeden kousek se nemohu nepodělit. Přišla mi totiž tiskovka ČTK (protext), s nadpisem „Encyklopedie Skins.cz dokončila vývoj špičkového Katalogu firem“.
Že nevíte, co to je encyklopedie skins.cz? Vybírám z tiskové zprávy:
Tým multimediální encyklopedie Skins.cz dokončil vývoj nového špičkového Katalogu firem. Obrovskou výhodou nového Katalogu firem je relativně neomezený prostor pro každou firemní prezentaci. Zatímco většina ostatních produktů na trhu nabízí pro popis firmy často jen 150 až 300 znaků, nejlevnější prezentace na Skins.cz nabízí přes 8.000 znaků a nejlepší prezentace dokonce přes 51.000 znaků pro popis činnosti libovolné firmy!
Tady jsem se zasmál poprvé. Ale přejděme k technologiím:
Každý majitel prezentace má právo měnit a vylepšovat svou prezentaci prakticky kdykoliv podle svých aktuálních představ a díky vynikajícímu systému MediaWiki má k dispozici plnou podporu pro minimálně 100 národních jazyků!
Poté, co jsem se dočetl, že celý systém běží na MediaWiki, nelenil jsem a hned se na web podíval: Skins.cz.
A co že je to tedy vlastně skins.cz? Skins.cz je česká multimediální encyklopedie. Je to druhá největší wiki encyklopedie na českém internetu, …
Mno, každopádně snaha se cení a link z Lupy si projekt určitě zaslouží :-)
Zdroj: tiskovka
Bezplatná verze se hodí, pokud si potřebujete vylepšit online pověst (další záznam ve vyhledávání, který může předběhnout stránku, kde vás kritizují). Placená verze s odkazem může být vhodná pro budování odkazů (SEO). To ovšem závisí na popularitě webu Skins.cz.
Jinak je to jeden z mnoha "firemních katalogů" a je otázkou, jak se dlouho udrží na trhu.
Mé jméno je Lukáš Nevosád (@lukasnevosad) a jsem spolumajitelem firmy two bits (@twobits_cz) provozující několik zahraničních portálů o cestování. Přestože se v poslední době věnuji především vývoji, mým velkým koníčkem je internetový marketing.
Přečteno 34 929×
Přečteno 24 537×
Přečteno 20 945×
Přečteno 16 338×
Přečteno 15 031×