Ten vztah k zákazníkům je asi i hodně závislý na lokalitě a úrovni toho podniku (ať je to cokoliv). S rostoucí úrovní podniku bezesporu rostou i úsměvy na tvářích obsluhy. A třeba v Olomouci se s kyselými ksichty setkávám mnohem častěji než například v Praze i ve stejných typech/úrovních podniků. Celkově mi ale přijde, že v USA to bylo posunuto na vyšší úroveň. To co tady patří k lepším úrovním, to v USA patří spíš k těm horším.
Ale o tom vynuceném úsměvu a přátelskosti jsem to také slyšel. Nicméně se ale musí nechat, že jim to jde dobře a hlavně to funguje, protože já jako zákazník z toho celkově mám mnohem lepší pocit. A ta umělá pozitivní nálada se může přenést i do té skutečné nálady. Takže za mě říkám, že to je fajn, i když to někdy můžeš být těžké, z celkového pohledu to bude mít pozitivní dopad.
Přečteno 31 462×
Přečteno 30 898×
Přečteno 27 067×
Přečteno 27 044×
Přečteno 25 773×