Hlavní navigace

Názor ke článku Strašák jménem Migrace od Brkos - Mam take GTS(byvala Nextra) od zacatku adsl v...

  • 25. 8. 2007 8:44

    Brkos (neregistrovaný)

    Mam take GTS(byvala Nextra) od zacatku adsl v CR. Pouceni za ty roky u mne je. (tech migraci jsem uz prodelal asi zhruba 6)
    1. Vesmes vsichni alternativci jsou jak by jen dyleri O2. Proto volit rovnou O2. Stejne se vsechny technicke problemy resi u O2(dslan, protokoly migrace rychlosti a tak)

    2. Na technicke podpore zalezi na koho narazis. Parkrat jsem mel to stesti ze jsem hovoril primo s technikerm a ne operatorem a bylo to uplne o necem jinem. Migrace ktera stejne je podana ISP k O2 je dle
    provedena do 3-5 dnu. Smula je jak jsem se uz parkrat presvedcil ze zadost kterou ma ISP poslat k O2 se casto u ISP zasekne i na nekolik
    10 dni.

    3. Reklamace i kdyz je i ISP jasne ze chyba(vetsinou technickeho razu) je na jejich strane se resi az po zaplaceni faktury. Samozrejme ji uznaji a az u dalsi fakturace je finacni rozdil nahrazen.

    4. A o nulove inspiraci proc u ISP zustat po vyprseni smlouvy ani nemluve. Napr. proc nedaji vetsi webhosting prostor pro dlouhotrvajici zakazniky minmalni naklady. Byl jen priklad.

    5. Letost je linka relativne v poradku jen po posledni migraci z 2 na 4 Mbit klesl mirne upload z byvalich stabilnich 256 kbit na stabilnich 200 kbit.
    takze at jen nehanim spokojen. Jen si obcas rikam co me u nich drzi kdyz pri kazde celeplosne zmene parametru sluzby, jako staly zakaznik prijdu na radu az u posledni faze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).