Strašák jménem Migrace

23. 8. 2007 0:29 (aktualizováno) php

Začalo to docela nevinně: pohledem na fakturu a na stránky svého providera (GTS Novera) jsem zjistil, že na to, co platím, mám vzhledem k ceníku docela nestandardně pomalé připojení. Ničeho zlého netuše zavolal jsem na zákaznickou linku, slovo dalo slovo a byla bez problémů podána žádost o navýšení. Netušil jsem že to také znamená migraci. A už vůbec ne že je to Migrace s velkým M.

Migrace u Novery však neznamená totiž nic menšího než to, že se během následujícího týdne bez varování nepřipojíte na internet. Ze strany providera je podána žádost na O2, ti zřejmě provedou nějaké přepojení. Není zde žádná lhůta na dokončení ani se nedočkáte jakékoliv informace. Na jakékoliv urgence typu „ale já to nutně potřebuju“ nebo „kdy by to asi mohlo být“ je na obou zákaznických linkách školeným personál, který si s nimi hladce poradí.

Po týdnu mi to tedy slavnostně najelo. Bohužel výpadky, které najednou nastaly, řeším už asi 14 dnů opět bez většího úspěchu, vše se řeší stylem:

1. krok – voláte na zákaznickou linku Novery, poslechnete si automat a pěknou písničku.

2. krok – příjemný hlas se vás zeptá na problém, žádost napíše do počítače, předá to k přešetření

3. krok – do 3 dnů se vám ozve podpora, že se na to podívají, ale nic nezjistili, musíte kontaktovat O2 že je problém na lince.

4. krok – voláte na zákaznickou linku O2, poslechnete si automat a pěknou písničku.

5. krok – příjemný hlas se vás zeptá na problém, žádost napíše do počítače, předá to k přešetření

6. krok – do 3 dnů se vám ozve podpora, že se na to podívají, ale nic nezjistili, musíte kontaktovat Noveru.

7. krok – voláte na zákaznickou linku Novery, poslechnete si automat …atd.

Nebo vás to přestane bavit a najdete si někoho, kdo vám za je za vašich 1500,– měsíčně schopen dodat alespoň nějakou službu. Automatizované řešení problémů jistě rádi oželíte.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).