GTS Novera už nestojí o malé zákazníky

7. 8. 2009 17:19 (aktualizováno) php

Aneb táhni zákazníku odkud jsi přišel…

Jsem dalek tomu porovnávat co je a co není pro kterou firmu výhodné. ADSL překupované od bývalého Telecomu zřejmě nikdy nebude žádný extra vývar, přesto si myslím, že byznys postavený na koncových zákaznících prostě musí fungovat stále stejně, navzdory ekononikým krizím, recesím či konjunkturám.

Dnešní dopis přiložený k faktuře od GTS Novera nesoucí se v duchu „Děkujeme, odejděte“, mi už na čelo další vrásku určitě nevyryje, zvlášť po loňské a předloňské dvou- a třítýdenní migraci a včerejším několikahodinovém „tichém“ výpadku SMTP. Marketingové oddělení bývalé solidní firmy Nextra jde za oficiálním strategií – v rámci zkvalitňování služeb a pro zachování stávající nabídky poskytovat služby pouze velkým firmám a korporátním zákazníkům.

Věříme že tuto situaci pochopíte a akceptujete naši atraktivní akční nabídku k přechodu na T-mobile.

Chápeme, neakceptujeme. Sbohem, stejně jsem vás nikdy neměl rád.

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).