Dojmy z pražského TechCrunch

29. 5. 2008 11:42 (aktualizováno) Nishkam Jan.

VELMI subjektivní dojmy:

  • úplně první dojem byl, když jsem se díval na seznam účastníků na facebook, že „na TechCrunch budou všichni“
  • problém s parkováním, kvůli kterému jsem přišel asi o hodinu později. Jak se později zjistilo, o nic jsem nepřišel.
  • restaurace Zvonařka kompletně rezervovaná pro akci
  • příjemné neformální přivítání u vchodu, částí kterého bylo odevzdání vizitky a nalepení labelu se jménem na košili
  • jídlo a pití zdarma, švédský stůl
  • hodně lidí, ale příliš jsme se netlačili, akorát
  • otevřená atmosféra, ve které se lehce navazovaly kontakty
  • prezentace sponzorů, ze které mi zůstalo v hlavě pouze toto:
-- Roman Staněk a jeho pohled na trh pracovní síly v ČR. Lidé jsou stále dražší, ale pořád je to výhodné hlavně kvůli vysoké kvalifikaci a stálosti zaměstnanců. Samotný business GoodData jsem moc nepochopil, jakási integrace dat :) – někdo něco prezentoval o hrách a mobilních aplikacích :) – další neúspěšná prezentace webeeny. „Velmi jednoduše, lehce, uživatelsky přítulné“, ale nefunguje! a ani stránka v současnosti nejede. Pak se něco zprovoznilo, ale žádný dojem to na mně neudělalo. Poprvé jsem se setkal s marketingem této aplikace před půlrokem na CIF2007. Tenkrát se také slibovalo, ale ani dnes to neběží :-/ a dnes už se něco objevilo!
-- „Hej lidi, když už pijete pivo sponzorů, mohli byste je alespoň chvíli poslouchat. Anebo můžete jít vedle a tam si povídat.“
  • Skvělý pokec s pár lidmi, které jsem znal již dříve, a také s neznámými web designery z Anglie, kteří na rozdíl ode mně byli v obraze a využívali příležitost navázat nové kontakty.
  • V plné restauraci se nedaly probírat važnější věci, příležitost spočívala pouze v tom, že si s někým člověk hezky popovídal, příp. zjistil, kdo co dělá, jaké jsou novinky, nové směry a priority těch informovanějších.
  • Pak byly krátké prezentace start-upů a jakási tombola :) To už jsem odcházel.

Celkově zhodnocení: jednou za čas asi má smysl na takovou akci vyrazit, aby se člověk dostal mezi lidi. Mluvilo se o úspěchu akce hlavně v souvislosti s počtem účastníků. Přiznám se, že celkový smysl akce jsem moc nepochopil, a proto zřejmě jsem z ní moc ani neměl. Nemůžu říct, že by byla úplně zbytečná, ale zatím její hodnota pro mně byla menší než oběd s 10 lidmi z webtrhu, který jsem absolvoval ve stejný den.

Až půjdu příště na TechCrunch, zkusím dopředu

  • připravit kontakty s těmi, s kým chci hovořit
  • zjistit možnosti prezentace a připravit svoji vlastní
  • zaparkovat dál od centra
  • odpočinout si před akcí a být připraven k aktivnější komunikaci a spolupráci

Odkazy:

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).