Hlavní navigace

Názor ke článku Google jako špión pro personalizovanou reklamu od CD - Mno a co takhle "trošku" jiný pohled? Všechny...

  • 2. 5. 2007 11:20

    CD (neregistrovaný)

    Mno a co takhle "trošku" jiný pohled? Všechny tyhle personalizace - neznamenají pro člověka spíše krok zpět? Čím více obsahu dostanu na míru, tím méně musím vynaložit energie, abych jej našel, získal. Ale když jej dostanu, nebudu už nový hledat (?) - jistěže asi budu, ale daleko méně a navíc, kdykoliv se o to pokusím, zase dostanu jen ten, který je mi "ušitý na míru". Krátkodobě se mi to bude líbit. Střednědobě přijdu o možnost učit se z vlastních chyb v hledání a nenalézání; zjišťovat, že svět je rozmanitý a existují i věci, které já osobně nepreferuji, ale jiní třeba ano; být kreativní ve způsobech hledání, učit se hledat (a nemám na mysli jen internet, chápu to jako obecnou dovednost). Dlouhodobě (ale to už je hodně přitažené za vlasy?) by se člověk mohl stát "hloupějším" (jistě, v jiných věcech se třeba zase stane chytřejším a nakonec se to třeba ani nepozná .-).