Centrum.cz i Atlas.cz se snaží svoji návštěvnost kulminovat a současná metodika NetMonitoru jim to umožňuje. Sotva se to změní, ale přijde mi to opravdu matoucí. Navíc na to zbytečně doplácí značka daného projektu. Já chci jít na Aktualne.cz a nikoliv Aktualne.Centrum.cz.
Mezi další nafukovače mimochodem patří třeba iDNES. Pochybuji, že by tito silní hráči přistoupili na úpravu metodiky.
Líbí se mi snaha Ivo Lukačoviče ukazovat trhu, že oni nemají problémy s "nafukováním" a pro každý projekt mají vlastní doménu. Jejich inzerát na zadní straně Marketing & Média je hodně výmluvný.
A těším se na příchod Google :)
Nyní bloguji na jilm.cz.
Přečteno 68 290×
Přečteno 66 984×
Přečteno 57 561×
Přečteno 55 625×
Přečteno 55 498×