Hlavní navigace

Názor ke článku Centrum se rozpadá od Radim Hasalík - Centrum.cz i Atlas.cz se snaží svoji návštěvnost kulminovat...

  • 27. 9. 2006 23:58

    Radim Hasalík (neregistrovaný)

    Centrum.cz i Atlas.cz se snaží svoji návštěvnost kulminovat a současná metodika NetMonitoru jim to umožňuje. Sotva se to změní, ale přijde mi to opravdu matoucí. Navíc na to zbytečně doplácí značka daného projektu. Já chci jít na Aktualne.cz a nikoliv Aktualne.Centrum­.cz.

    Mezi další nafukovače mimochodem patří třeba iDNES. Pochybuji, že by tito silní hráči přistoupili na úpravu metodiky.

    Líbí se mi snaha Ivo Lukačoviče ukazovat trhu, že oni nemají problémy s "nafukováním" a pro každý projekt mají vlastní doménu. Jejich inzerát na zadní straně Marketing & Média je hodně výmluvný.

    A těším se na příchod Google :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).