Velmi trefný článek na věčné téma,..se kterým se stejně nic neudělá.
K tomu se dá poznamenat jen několik postřehů.
Já patřil k těm studentům, co knihy nikdy nepoužili a to ne proto, že bych byl tak geniální, nebo líný, ale protože četbou jsem se učit nedokázal, takže moje "používání učebnic" se omezovalo na přenášení z místa "A" do místa "B". Za druhé - drtivá většina učitelů učebnice k výkladu nepoužívala, kromě zadávání "tématu k samostudiu", takže ve škole mě byly stejně k ničemu. A konečně do třetice - těch několik nadšenců co se odkazovali na učebnice skákali z místa na místo a dělali tolik změn proti původnímu textu, že jediný smysl dávalo všechno si opsat.
Asi nejlíp to vyřešil jeden geniální profesor, ještě ze staré školy. První hodinu povídal a druhou nám nabídl za několik stokorun nakopírovat kompletní látku za celý rok. Všichni jsme s radostí zaplatili výměnou za nakopírované vzorové sešity s kompletní látkou napsanou ručně vyučujícím. Zbytek školního roku jsme měli v hodinách spoustu času věnovat se živému výkladu místo nesmyslným závodům v opisování tabule.
Tomáš Kapler, specialista v oblasti internetového marketingu, konzultant v oblasti datových sítí a připojení k internetu
Přečteno 140 959×
Přečteno 81 716×
Přečteno 47 293×
Přečteno 37 079×
Přečteno 30 766×