Hlavní navigace

Glosář - Témata označená nálepkou Vyhledávače

  • Jak MS pohořel

    Pořekadlo „dopadnout jako sedláci u Chlumce“ by se mohlo brzy změnit na mezinárodní dopadnout jako Microsoft u Yahoo!. Opět jsme byli svědky další nabídky, dalšího odmítnutí a další vlny žalob akcionářů na Yahoo! na vlastní společnost za to, že neřekla ano. Strategie Yahoo! není jednoznačná. Jednak se tváří, že by prodali, ale až MS dostatečně zaplatí, pak ale obrátí a začne se strategii že raději Google než Bill a Steve. O co tedy vedení internetového portálu jde? O obchod nebo o prestižní boj.
  • O nových službách

    Každý měsíc se objeví informace, že server XY spustil novou úžasnou službu. Ale je možná na místě položit si otázku, zdali o tento směr vývoje vlastně stojíme. Ruku na srdce, kdo z nás je schopen využít víc než jednu třetinu služeb Google. A to ještě nemluvíme o službách jiných serverů. Jistě každý má rád něco jiného, jeden uživatel chce Gmail (i když vlastně spíše Google Mail), druhý potřebuje mapy a někdo další všechno dohromady. Problém je možná v tom, že je těch služeb nějak příliš…
  • Microsoft zahajuje nepřátelské převzetí Yahoo?

    Aktualizováno. Podle informací ČTK „Americká společnost Microsoft zřejmě už tento týden zahájí kroky k nepřátelskému převzetí internetové společnosti Yahoo. Vzhledem k tomu, že management Yahoo nechce nabídku přijmout, Microsoftu nezbývá, než se obrátit na akcionáře a prosadit do správní rady Yahoo své lidi. Uvedl to dnes americký list The New York Times.“ Zdroj: Finanční noviny.
    21. 2. 2008 22:09 (aktualizováno)
  • Google a AOL? Proč ne!

    Zdá se to býti jen málo pravděpodobná teorie, pokud se nad ní hlouběji nezamyslíme. AOL má totiž vše, po čem může Google toužit. Tedy téměř. Jediné co mu snad chybí je silný komunitní server a reklamní systém. To vše však může Google získat i později. pojďme se tedy podívat na deset základních důvodů proč by Google měl AOL koupit.
    20. 2. 2008 20:46 (aktualizováno)
  • Akcie vyhledávačů

    Zdá se to býti pro mnohé zvláštní, ale akci společnosti Yahoo! se stále drží těsně pod 30 USD za akcii. Zajímavý je také vývoj akcií Microsoftu, který se postupně stále hlouběji propadá – podle posledních dat byl obchodován za 28.42 USD, což je výrazně méně než Yahoo! 29.66. Připomeňme, že společnost Microsoft nabízela za jednu akcii známého vyhledávače 0,9× akcií svých. Nedaří se ani Google, který se pohybuje kolem 529.64 USD…
    18. 2. 2008 23:07 (aktualizováno)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).